O NAŠOJ KOMPANIJI INTELLIGENCE D.O.O.
"Prikazujemo jasnu sliku o željama, motivima, iskustvima i potrebama ljudi, tj potrošača", kaže naš osnivač Miljan Premović i dodaje: "to saznajemo tako što impementiramo optimalne metričke sisteme koje klijent može da koristi operativno i strateški sa ciljen obezbeđivanja dugoročnog razvoja svog sistema i smanjenja troškova kroz jedinstveno iskustvo koje imaju kupci, zaposleni i stejkholderi. To je Intelligence vizija i misija."
Ko se od klijenata odlučuje da radi sa nama?
Iako su u osnovi metode iste, svaki klijent sa svojim kupcima i zaposlenima je jedinstven. Čak i slični konkurenti na istom tržištu ima svoju posebnost i lični pečat. Klijenti koji vrednuju značaj sopstvene mreže bez podizvođača, sa softverima prilagođenim njihovom poslovanju i profesionalnim timom koji je na raspolaganju u realnom vremenu, su oni koji biraju nas. Kakve su najčešće karakteristike naših klijenata:
✓ Veliki broj zaposlenih i saradnika (min. 50)
✓ Veliki broj maloprodaja (min. 20)
✓ Velika baza kupaca (min. 10.000)
✓ Velika i srednja preduzeća
✓ StartUp-ovi
10+ godina unapređujemo iskustvo potrošača u Srbiji i regionu
Intelligence Market Research je nastao 2011. iz potrebe tržišta za lokalnom istraživačkom kompanijom koja je fleksibilna i dublje razume ponašanje potrošača u ovom delu Evrope. Od tog vremena do danas smo razvili ekspertize koje ne samo da realno mere stepen zadovoljstva, lojalnosti, iskustva, navika i napora potrošača i zaposlenih, već i alate koji unapređuju sve te parametre. Intelligence Marekt Research iako je član najprestižnijih strukovnih asocijacija je ostala u domaćem vlasništvu sa sistemom od preko 4000 saradnika u celoj Srbiji i regionu, te sa pristupom bazi od preko 50.000 članova.
Osnovana kompanija u Beogradu, pokrenut sajt i realizovani prvi istraživački projekti.
Mart 2011.
Februar 2012.
Potpisan prvi veliki godišnji ugovor sa klijentom.
Postali korporativni član ESOMAR-a – prvi iz Srbije u istoriji te organizacije sa pravom glasa.
Jun 2013.
Maj 2014.
Razvili smo prvi domaći mystery shopping softver na osnovu arhitekture koju smo pripremili u odnosu na potrebe naših klijenata.
Pušten u rad naš online panel OrangePanel.com koji nam je omogućio da efikasnije i efektivnije upravljamo CAWI tehnikama.
Oktobar 2014.
Mart 2015.
Postali smo članovi MSPA – najvažnije mystery shopping asocijacije na svetu.
Godina ekspanzije. Počeli sa razvojem nove verzije mystery shopping softvera i izvođene najsloženija istraživanja javnog mnjenja u Srbiji.
Januar 2016.
Maj 2017.
U Beogradu je organizovan najveći mystery shopping događaj u istoriji MSPA Evrope, a mi smo ponosno učestvovali i pomogli orgaizaciji.
Organizovali prvu Mystery shopping konferenciju za klijente i predstavili Perfect Service Program.
Septembar 2018.
Novembar 2018.
Pustili u rad novu verziju mystery shopping softvera MS-SAS.com koja je pružila jedinstven sistem sinergije klijent, mystery shopper i trening modula.
Kupili smo hrvatsku mystery shopping agenciju i otvorili vrata Mystery travel ekspertizi.
Jul 2019.
Septembar 2019.
Prvi u Srbiji uveli Mystery shopping tracking koji podrazumeva kontinuirano praćenje i vrednovanje kvaliteta usluge u FMCG sektoru.
Vanredno stanje. Klijentima besplatna istraživanja o promenama u ponašanju potrošača. Bez otpuštanja i smanjivanja plata
Mart 2020.
Jul 2020.
Objavljen novi sajt.
Objavili smo prvo Online nacionalno reprezentativno istraživanje od kada postoji Internet u Srbiji.
Januar 2021.
Mart 2022.
Sa našim klijentima smo obeležili 11 godina od osnivanja. Hvala!
Potpisan ugovor o saradnji sa FON-om o saradnji na stručnoj praksi.
Oktobar 2022.
April 2023.
Viralna vest o mystery shopping-u naše kompanije u svim medijima u Srbiji.
Nova verzija softvera MS SAS.
Novembar 2023.
Januar 2024.
Početak programa besplatnih profesionalnih konsultacija. Dizajnerski osvežen sajt. Objavljen novi slogan: FROM RESEARCH TO EXCELLENCE _____