Trendovi u kanalima B2C komunikacije 2022/2023

Retko imamo prilike da vidimo bilo kakvo istraživanje koje je rađeno na uzorku od preko 153 milijardi bilo čega. Ovo istraživanje i analiza (Infobip) je upravo rađeno na toliko poslatih poruka preko različitih platformi. Jasno je da kupci u poslednje vreme sve više žele (očekuju) brži protok informacija, komunikaciju 1 na 1 sa omiljenim brendovima kao i rešavanje … Više

Direktor Miljan Premović na Drugom dnevniku RTSa

Za Drugi dnevnik Radio Televizije Srbije (RTS) koji je emitovan u nedelju 30. oktobra 2022., naš direktor Miljan Premović govorio je o marketing okolnostima u odnosu na smanjenje gramaže nekih proizvoda uz istu (ili višu) cenu. Između ostalog je rekao: “Očito se radi o alatima uštede odnosno povećanja profita. To nije sporno. Važno je reći … Više

Stručna praksa: ASISTENT PROJEKTNOG MENADŽERA

Pozicija: ASISTENT PROJEKTNOG MENADŽERA Šta nudimo: Sticanje iskustva na istraživačkim projektima za neke od najvećih kompanija u Srbiji. Razvoj analitičkih i operativnih sposobnosti. Komunikacija sa stejkholderima. Šta ćete raditi: Rad sa Projektnim menadžerom na planiranju i realizaciji projekata koji su usko vezani za istraživanja; Analitika u MS Excel-u; Priprema izveštaja u Canvi; Komunikacija i rad … Više

Intelligence d.o.o. i Fakultet organizacionih nauka potpisao Ugovor o saradnji

Dekan Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu (FON) Prof. dr Milan Martić i direktor naše Intelligence d.o.o. Miljan Premović potpisali Ugovor o saradnji 20.10.2022. Ovim Ugovorom su definisane sve procedure kojim će se obezbediti stručna praksa i mogućnost zaposlenja studenata FON-a u našoj kompaniji. “Kao ponosni Fonovac mogu samo da se radujem što imam priliku … Više

Šta smeta kupcima u komunikaciji?

Stvar je jednostavna: ukoliko kompanija/brend svojim kupcima ne pruža u kontinutietu dobru uslugu, oni će pronaći drugo mesto na kome će se osećati više cenjeno kao potrošači. Na mestima sa lošom uslugom, nema mesta lojalnim potrošačima. Da bi jedan kupac bio zadovoljan, između ostalog, mora se utvrditi šta je to što ga čini nezadovoljnim i … Više

Introvert u kupovini: Da li je “agresivna” prodaja dobar način prodaje ovom tipu kupaca?

Ekstrovertan kupac je često veoma zainteresovan za socijalne interakcije, otvoreno izražava svoje potrebe i sklon je da svoja iskustva prenosi kroz interakciju sa zaposlenima. Sa druge strane, introvertni kupci su često ljubazni, povučeni i pomalo plašljivi kada su u pitanju socijalne interakcije sa zaposlenima.* Naravno, niko nije kompletno ekstrovertna ili introvertna ličnost, ipak, u ovom tekstu ćemo … Više

Nakon pandemije, kupci žele jednostavnost

Globalna pandemija je u poslednje dve godine uticala na sve životne aspekte, a navike u kupovini su takođe pretrpele promene. U istraživanju koje su sproveli u Siegel+Gale’s, navode da je čak 55% ljudi starosne dobi od 18 do 34 godine izjavilo da im je život postao komplikovaniji tokom pandemije, dok 45% ljudi od 35-54 godina … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i nagradne igre

Mystery shopping je sjajna metoda koja pruža širok spektar informacija sve sa ciljem poboljšanja usluge ka vašem krajnjem kupcu ili korisniku. U kojoj korelaciji se nalaze Mystery shopping metoda i nagradne igre? Nagradne igre su veoma često sastavni deo poslovanja, sa ciljem promovisanja novih proizvoda, usluga i građenja odnosa sa kupcima. Mystery shopping tu dolazi … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping kao alat za ocenjivanje obuke zaposlenih

Bez obzira na delatnost koju obavljate, koje proizvode ili usluge pružate, obuka zaposlenih je neophodna kako bi se svrha vašeg poslovanja sprovodila nesmetano a procesi rada odvijali na ispravan način. Ukoliko ste imali obuku zaposlenih na temu prodaje novog proizvoda, njegovih karakteristika, prednosti, mana i načina rešavanja primedbi ili bilo koju obuku vezanu za obavljanje … Više

Intelligence obeležava 11. godina postojanja

Danas proslavljamo 11 godina postojanja na tržištu Srbije. Da li znate da naš mali tim od desetak članova uspešno vodi veliki tim od preko 4000 spoljnih saradnika koji na godišnjem nivou sprovede oko 6500 mystery shopping poseta poziva, online kupovina i anketa? Prvih 5 godina su bile godine razvoja metode, širenja znanja i svesti o … Više

Intelligence Market Research već sedam godina član MSPA Europe

Već sedmu godinu zaredom, ponosni smo članovi najvažnije mystery shopping asocijacije na svetu, MSPA. Ova asocijacija okuplja profesionalce iz oblasti mystery shopping-a, postavlja standarde u radu i prati razvoj svojih članova kroz godišnje konferencije i razna predavanja. 2017. godine imali smo tu čast, da sa našim klijentom učestvujemo u konferenciji MSPA koja je održana u … Više