Webinar na temu Mystery shopping-a

Na poziv konsultanta gospođe Tamare Drljević da budemo prvi gosti u seriji besplatnih poslovnih webinara, naša koleginica Milica Andrejić je prezentovala metodu Mystery shoppinga. Besplatni poslovni webinari na platformi Zoom su sjajna ideja koja u novonastalim okolnostima (usled širenja Koronavirusa i uvedenog vanrednog stanja) pruža mogoćnost da se poslovni svet bliže upozna i razume nove … Više

Obaveštenje za mystery shoppere, anektare, paneliste, supervizore i ostale saradnike #COVID19

Usled uvedenog vanrednog stanja 16.03.2020. obaveštavamo sve naše mystery shoppere, anketare, supervizore i ostale saradnike da će Intelligence d.o.o. nastaviti sa radom u skladu sa uvedenim merama Države i preporukama nadležnih institucija. Anketiranje na terenu će se privremeno odložiti, a naše tajanstvene kupce koji imaju preko 65 godina nećemo angažovati do daljnjeg. Tajanstveni kupci mlađi … Više

Generalni direktor Miljan Premović za RTS-a o sloganima i nazivima koalicija

Za Jutarnji program Radio televizije Srbije 01. marta 2020. generalni direktor Intelligence d.o.o. Miljan Premović govorio je o sloganima i interesantnim nazivima koalicija. Premović je potvrdio da su slogani značajan činilac u političkoj kampanji, a da nazivi kolacija treba da postignu više ciljeva. Često se rade složene istraživačke studije koje treba da testiraju i odrede … Više

Generalni direktor Miljan Premović gostovao na Jutarnjem programu RTS-a

Generalni direktor Intelligence-a Miljan Premović je danas (13.02.2020.) gostovao uživo u emisiji Radio televizije Srbije (RTS). Tema u emsiji je bila posvećena istraživanju koje sprovodi naša kompanija metodom mystery shopping-a u vezi sa merenjem kvaliteta usluge i iskustva koje potrošači imaju u prodavnicama robe široke potrošnje (Mystery Tracking). Naš generalni direktor je pojasnio način merenja, … Više

Mystery shopping tracking FMCG – Q4 2019

Najnovije istraživanje “Intelligence” o usluzi koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji pokazuje da ona na gotovo duplo nižem nivou nego na Zapadu. Iako je nešto bolji rezultat u odnosu na prethodni kvartal, u Srbiji je ako se posmatra usluga u prodavnicama robe široke potrošnje pred Novu 2020. godinu kvalitet iznosio 52%, dok je evropski … Više

Rezultati istraživanja: Gde potrošači u Srbiji dobijaju najbolju, a gde najlošiju uslugu

Promet robe široke potrošnje (prodavnice, trgovinski lanci…) u Srbiji iznosi preko 10 milijardi evra godišnje, što predstavlja jedno od najvećih domaćih tržišta. Zato smo želeli da proverimo kakvu uslugu srpski potrošači dobijaju za svoj novac i to ne samo u sektoru robe široke potrošnje već i tamo gde se prodaje tehnika, u kafićima, u pekarama, … Više

Gde potrošači dobijaju najbolju a gde najlošiju uslugu u Srbiji

Sproveli smo istraživanje gde potrošači dobijaju najbolju a gde najlošiju uslugu u Srbiji. Koristili smo najobjektivniju metodu merenja – mystery shopping. U avgustu i septembru 2019. godine smo u preko 800 procena u najvećim gradovima proverili šest tržišnih sektora: robu široke potrošnje (FMCG), banke, pekare, tehniku, modu (fashion retail) i kafiće. Intelligence work in progress … Više

Održan MS Day PRO No5 u Beogradu

MS Day PRO No5, održan je 19. maja 2019. godine u Beogradu sa preko 40 prijavljenih učesnika iz 12 gradova i mesta iz cele zemlje. Događaj je namenjen napredovanju tajanstvenih kupaca (mystery shopper-a) i ima za njih višestruku korist. Takođe, ovakva vrsta događaja služi za razvoj metode, kako procesa rada tako i kvaliteta koji dobijaju … Više