Šta smeta kupcima u komunikaciji?

Stvar je jednostavna: ukoliko kompanija/brend svojim kupcima ne pruža u kontinutietu dobru uslugu, oni će pronaći drugo mesto na kome će se osećati više cenjeno kao potrošači. Na mestima sa lošom uslugom, nema mesta lojalnim potrošačima. Da bi jedan kupac bio zadovoljan, između ostalog, mora se utvrditi šta je to što ga čini nezadovoljnim i … Više

Introvert u kupovini: Da li je “agresivna” prodaja dobar način prodaje ovom tipu kupaca?

Ekstrovertan kupac je često veoma zainteresovan za socijalne interakcije, otvoreno izražava svoje potrebe i sklon je da svoja iskustva prenosi kroz interakciju sa zaposlenima. Sa druge strane, introvertni kupci su često ljubazni, povučeni i pomalo plašljivi kada su u pitanju socijalne interakcije sa zaposlenima.* Naravno, niko nije kompletno ekstrovertna ili introvertna ličnost, ipak, u ovom tekstu ćemo … Više

Nakon pandemije, kupci žele jednostavnost

Globalna pandemija je u poslednje dve godine uticala na sve životne aspekte, a navike u kupovini su takođe pretrpele promene. U istraživanju koje su sproveli u Siegel+Gale’s, navode da je čak 55% ljudi starosne dobi od 18 do 34 godine izjavilo da im je život postao komplikovaniji tokom pandemije, dok 45% ljudi od 35-54 godina … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i nagradne igre

Mystery shopping je sjajna metoda koja pruža širok spektar informacija sve sa ciljem poboljšanja usluge ka vašem krajnjem kupcu ili korisniku. U kojoj korelaciji se nalaze Mystery shopping metoda i nagradne igre? Nagradne igre su veoma često sastavni deo poslovanja, sa ciljem promovisanja novih proizvoda, usluga i građenja odnosa sa kupcima. Mystery shopping tu dolazi … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping kao alat za ocenjivanje obuke zaposlenih

Bez obzira na delatnost koju obavljate, koje proizvode ili usluge pružate, obuka zaposlenih je neophodna kako bi se svrha vašeg poslovanja sprovodila nesmetano a procesi rada odvijali na ispravan način. Ukoliko ste imali obuku zaposlenih na temu prodaje novog proizvoda, njegovih karakteristika, prednosti, mana i načina rešavanja primedbi ili bilo koju obuku vezanu za obavljanje … Više

Intelligence obeležava 11. godina postojanja

Danas proslavljamo 11 godina postojanja na tržištu Srbije. Da li znate da naš mali tim od desetak članova uspešno vodi veliki tim od preko 4000 spoljnih saradnika koji na godišnjem nivou sprovede oko 6500 mystery shopping poseta poziva, online kupovina i anketa? Prvih 5 godina su bile godine razvoja metode, širenja znanja i svesti o … Više

Intelligence Market Research već sedam godina član MSPA Europe

Već sedmu godinu zaredom, ponosni smo članovi najvažnije mystery shopping asocijacije na svetu, MSPA. Ova asocijacija okuplja profesionalce iz oblasti mystery shopping-a, postavlja standarde u radu i prati razvoj svojih članova kroz godišnje konferencije i razna predavanja. 2017. godine imali smo tu čast, da sa našim klijentom učestvujemo u konferenciji MSPA koja je održana u … Više

Kako pomoći kupcima da vas lakše kontaktiraju?

Sa aspekta kupaca, pronalaženje kontakt podataka kompanije predstavlja prvi korak ka rešavanju njihovog problema. Taj korak treba da bude jednostavan i lak. Međutim, istraživanja  pokazuju da čak 41% svih ispitanih kompanija nema kontakt informacije vidljive na svom web site-u ili su ti podaci slabo vidljivi. (www.superoffice.com) Kompanije koje su se našle na listi najboljih u … Više

Online recenzije i njihov uticaj na proces odlučivanja

Istraživanja pokazuju da najveći broj kupaca (preko 90%) čita Internet recenzije pre obavljanja kupovine. Potencijalni kupci na Internet portalima pretražuju iskustva drugih kupaca kako bi mogli što više da saznaju o vašoj usluzi ili proizvodu.  Komentari i iskustva ostavljeni na Internetu predstavljaju veoma moćan alat za donošenje odluka o kupovini. Čak 91% kupaca starosti od … Više

Digitalna transformacija i prilagođavanje 2021.

U poslednjih godinu dana, vreme koje provodimo online se višestruko povećalo, naročito kada su u pitanju edukacija, poslovanje i kupovina. Takva promena uslovila je i prilagođavanje biznisa i načina na koji oni pružaju korisničku podršku. Te transformacije su propraćene i drugačijim očekivanjima samih kupaca koja imaju od brendova. Povećanje digitalne komunikacije rezultiralo je time da … Više

Uskršnji izveštaj, maj 2021 – Koliko građani Srbije veruju u Boga i koju slavu slave

Srpska pravoslavna crkva i njeni vernici sutra, 02.05. proslavljaju najradosniji hrišćanski praznik – Vaskrs. U čast ovog praznika objavljujemo rezultate nacionalno peprezentativnog istraživanja (CAWI) koje smo sproveli na uzorku od 1.192 građana u celoj zemlji; Koliko naši građani veruju u Boga; Koliko njih veruje da je Gospod Isus Hristos vaskrsao i koje su najčešće slave. … Više