Šta kupcima smeta prilikom online kupovine?

Prema istraživanjima koja su sproveli u Stat Counter-u, 52% celokupnog Internet saobraćaja dolazi upravo sa mobilnih telefona. Kada je Srbija u pitanju, 64% naših građana se izjasnilo da najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon. Ipak, šta je to što najviše smeta kupcima kada je u pitanju pristup online prodavnicama putem mobilnih telefona? Prema navodima iz Superoffice-a, čak 52% ispitanih … Više

Šta kupci rade za brendove koje vole?

Lojalnost kupaca predstavlja skup činioca poput zadovoljstva kupaca, pozitivnih iskustava kupaca i ukupne vrednosti proizvoda i/ili usluga koje kupac dobija od kompanije/brenda. Kada je kupac lojalan određenom brendu/kompaniji, na njega ne mogu lako uticati kategorije poput visine cene ili dostupnosti proizvoda i/ili usluga. Spremni su da plate i više ukoliko dobiju isti kvalitetan proizvod ili … Više

Građani Srbije učestvuju u humanitarnim akcijama

S obzirom da čak 64% građana Srbije najčešće tokom dana koristi upravo mobilni telefon i ne čudi što je upravo slanje SMS poruka za učešće u humanitarnim akcijama toliko rasprostranjeno kod naših građana. U našem velikom nacionalno reprezentativnom istraživanju čak 80,7% svih ispitanika navodi da su nekada slali ili aktivno i dalje šalju SMS u … Više

Mystery shopping nije muzika za svačije uši

Kada je biznis u nastajanju i/ili imate jedan ili par objekata u kojima poslujete, uz dobru organizaciju i jasnu podelu rada, možete veoma lako sami da držite pod kontrolom sve procese i da u svakom trenutku znate šta se na terenu dešava. Ipak, kada se posao razvije ili su u pitanju veliki sistemi, delegiranje poslova … Više

Customer journey program – važnost i benefiti

Customer journey program predstavlja celokupno iskustvo koje jedan kupac ima sa kompanijom.  Obuhvata sve interakcije kupaca na svim kanalima, uređajima i dodirnim tačkama tokom svake faze korisničkog ciklusa – od svesti o kompaniji pa do lojalnosti. Uz kombinacije alata koji se koriste u istraživanju ponašanja potrošača, mogu se prikazati (ne)zadovoljstvo, slabost brenda i napor koji … Više

15. mart – svetski dan prava potrošača

O pravima potrošača Džon F. Kenedi govorio je 15.marta 1962. godine na Kongresu u SAD. Kenedi je predložio tom prilikom četiri osnovna prava potrošača: Pravo na bezbednost, Pravo da potrošač bude informisan, Pravo na izbor i Pravo da bude saslušan a Kongres je uvažio ova prava. Nedugo nakon prvog obeležavanja ovog dana, generalna skupština UN … Više

Generalni direktor Miljan Premović na Seminaru studenata Ekonomskih fakulteta E:kop

Seminar studenata Ekonomskih fakulteta E:kop koji se održava na Kopaoniku od 11. do 14.03.2021. okuplja studente, profesionalce i akademce u želji da svojim mladim kolegama približe i bolje objasne trenutne probleme sa kojima će se suočiti na tržištu rada. Cilj ovih predavanja jeste da podstaknu razmenu kreativnih ideja, preduzetničkog duha i diskusije o aktuelnim problemima … Više

Koliko negujete odnose sa svojim kupcima?

Relationship marketing, odnosno marketing odnosa sa kupcima, predstavlja dugoročnu strategiju sa fokusom na izgradnju bliskih odnosa između kompanije i kupaca. Istraživanja su pokazala brojne benefite ulaganja u ovu vrstu strategije. Ne samo da je isplativije plasirati nove proizvode i usluge već postojećim kupcima (čak 6-7 puta jeftinije), već je i manja verovatnoća da će kupci … Više

Zanimljiva statistika :)

Intelligence mreža saradnika broji preko 4200 anketara, supervizora, tajanstvenih kupaca u Srbiji, Crnoj Gori i BiH. 72% svih naših kolega, saradnika, anketara, super vizora i tajanstvenih kupaca čine upravo žene.  

Tražimo pojačanje – B2B sales representative

Intelligence d.o.o. je kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i ponašanja potrošača punih 10 godina na tržištu Srbije i regiona. Deset od 100 najvećih kompanija u Srbiji su naši klijenti ili smo radili projekte za njih. Mi smo visoko efikasan i efektivan tim koji je fokusiran na posvećenost realizaciji projekta i podršku ostalim članovima tima. … Više

Odliv kupaca – koliko odlazak jednog kupca košta kompaniju?

Odliv kupaca predstavlja broj onih kupaca koji tokom određenog vremenskog perioda napuste vašu kompaniju i prestanu da kupuju/koriste vaše proizvode i usluge. Stopa odliva kupaca pokazuje kako napreduje vaše poslovanje i koliko kupaca držite uz vas. Zašto je stopa odliva važna za vašu kompaniju? Gledajući finansijski aspekt, potrebno je uložiti 5 puta više novca u … Više

Kućni ljubimci u Srbiji: ko više voli papagaje a ko mačke?

Brojne istraživačke studije otkrile su da ljudi koji imaju nekog kućnog ljubimca su generalno boljeg zdravlja, manje posećuju lekare, više vežbaju i manje su depresivni. Kućni ljubimci takođe mogu imati značajan uticaj kod redukcije alergija i astme ali i pružanja podrške prilikom socijalne interakcije sa drugim ljudima. (izvor: National center for health research) Iako je … Više

Kakav stav građani Srbije imaju o porodici Karađorđević?

Na državni praznik Sretenje, objavili smo rezultate iz našeg nacionalno reprezentativnog istraživanja, u kom smo, između ostalog, pitali građane Srbije kakav stav imaju o našoj kraljevskoj porodici Karađorđević. 39,5% građana Srbije ima pozitivan stav, 11,5% ima negativan, dok su ostali neutralnog mišljenja. U urbanim sredinama imaju pozitivniji stav o njima (40,1%) nego u ruralnim (37,9%). … Više