Novogodišnje istraživanje građana Srbije
Gde ćemo na doček, koliko volimo Đokovića, kada će proći “Korona”… Naši građani su optimisti, te u 48% smatraju da će se u narednoj godini sve vratiti … Više
Gde ćemo na doček, koliko volimo Đokovića, kada će proći “Korona”… Naši građani su optimisti, te u 48% smatraju da će se u narednoj godini sve vratiti … Više
Naš generalni direktor, Miljan Premović, diplomirani inženjer organizacionih nauka, 18.11.2020. održaće online predavanje u okviru predmeta Menadžment na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu. Studenti prve godine imaće priliku da kroz interaktivno predavanje nauče nešto više o upotrebi znanja i veština sa fakulteta u praksi i na tržištu. Više o ovom predavanju možete pročitati na sledećem … Više
Septembra 2020. godine pušten je u rad novi sajt Intelligence d.o.o. Promena logotipa i celokupnog korporativnog identiteta koja je u svojoj finalnoj fazi imala kao cilj uvođenje novo sajta nije bila samo puka modernizacija. Naše vrednosti oličene u konceptu “3i: intelligence; innovation; integrity” prožimaju i naš novi sajt. Sajt pruža kompletne informacije i podatke o … Više
Na poziv konsultanta gospođe Tamare Drljević da budemo prvi gosti u seriji besplatnih poslovnih webinara, naša koleginica Milica Andrejić je prezentovala metodu Mystery shoppinga. Besplatni poslovni webinari na platformi Zoom su sjajna ideja koja u novonastalim okolnostima (usled širenja Koronavirusa i uvedenog vanrednog stanja) pruža mogoćnost da se poslovni svet bliže upozna i razume nove … Više
DOWNLOAD FULL REPORT All of those countries who announced state of emergency and brought in emergency measurements are facing different behavior of people and seems they are getting scared. Are Serbs afraid of Corona, do they avoid public and crowded places, do they wear a face mask, do they take care about hygiene more then … Više
PREUZMI IZVEŠTAJ Uvedeno vanredno stanje ili vanredene mere u najvećem broju zapadnih zemalja ali i zemljama širom sveta prouzrokvale su drugačije ponašanje od uobičajenog i podstakli strahove. Da li se naši građani boje da će biti zaraženi, koliko izbegavaju javna mesta i gužve, da li nose masku, da li više vode računa o higijeni nego … Više
Usled uvedenog vanrednog stanja 16.03.2020. obaveštavamo sve naše mystery shoppere, anketare, supervizore i ostale saradnike da će Intelligence d.o.o. nastaviti sa radom u skladu sa uvedenim merama Države i preporukama nadležnih institucija. Anketiranje na terenu će se privremeno odložiti, a naše tajanstvene kupce koji imaju preko 65 godina nećemo angažovati do daljnjeg. Tajanstveni kupci mlađi … Više
Intelligence d.o.o. radi nesmetano uz sve preporuke Vlade Republike Srbije i nadležnih ministarstva. Deo naših stalno zaposlenih radi od kuće, a svi saradnici koji ne žele da rade u ovim uslovima i imaju preko 65 godina neće biti angažovani dok ne prođe vanredno stanje. Sve naše usluge su aktivne osim što je privremeno obustavljena ekspertiza … Više
Za Jutarnji program Radio televizije Srbije 01. marta 2020. generalni direktor Intelligence d.o.o. Miljan Premović govorio je o sloganima i interesantnim nazivima koalicija. Premović je potvrdio da su slogani značajan činilac u političkoj kampanji, a da nazivi kolacija treba da postignu više ciljeva. Često se rade složene istraživačke studije koje treba da testiraju i odrede … Više
Generalni direktor Intelligence-a Miljan Premović je danas (13.02.2020.) gostovao uživo u emisiji Radio televizije Srbije (RTS). Tema u emsiji je bila posvećena istraživanju koje sprovodi naša kompanija metodom mystery shopping-a u vezi sa merenjem kvaliteta usluge i iskustva koje potrošači imaju u prodavnicama robe široke potrošnje (Mystery Tracking). Naš generalni direktor je pojasnio način merenja, … Više
Najnovije istraživanje “Intelligence” o usluzi koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji pokazuje da ona na gotovo duplo nižem nivou nego na Zapadu. Iako je nešto bolji rezultat u odnosu na prethodni kvartal, u Srbiji je ako se posmatra usluga u prodavnicama robe široke potrošnje pred Novu 2020. godinu kvalitet iznosio 52%, dok je evropski … Više
Generalni direktor Intelligence d.o.o. Beograd, Miljan Premović je za RTS dao izjavu koja je objavljena u Dnevniku 2 u nedelju 27. oktobra 2019. godine. “Korišćenje mirisa u brendiranju nije nova pojava na tržištu i nastao je mnogo pre nego što se marketing definisao kao naučna disciplina. Nažalost zloupotreba mirisa je svoju ekspanziju doživela u moderno … Više