Miljan Premović za Biznis magazin o neuroekonomiji i neuromarketingu

Za Biznis.rs magazin naš direktor Miljan Premović je govorio o neuroekonomiji i neuromarketingu. U članku koji je objavljen u broju od decembra/januara 2024 objašenjeno je simplikovan neurološki proces u donošenju odluka sa aspekta ekonomije i marketinga. Na primer, marekting je sam po sebi multidisciplinaran jer u sebi sadrži naučno verifikovane elemente iz psihologije, sociologije, statistike, … Više

Miljan Premović uživo gost na Jutarnjem programu RTS 1

Gost Jutarnjeg programa RTSa koji je išao uživo 20.01.2024. bio je naš direktor i osnivač Miljan Premović. Tema je bila veoma aktuelna, a to je nacionalno brendiranje Saudijekse Arabije, ali i bogatih bliskoistočnih zemalja, putem sporta. Novinarku je zanimao uticaj “sportwashinga” i značaj ovakve strategije u pozicioniranju ovih zemalja. Miljan Premović je istakao da je … Više

Usluga u Srbiji iz ugla mystery shopper-a

Tradicionalno Intelligence novogodišnje istraživanje smo sproveli među 200 tajanstvenih kupaca, a oni su nam iz perspektive potrošača izneli svoje mišljenje o usluzi u Srbiji. Nalazi pokazuju da je usluga u odnosu na prošlu godinu na istom nivou (47,6%) sa tendencijom poboljšanja (38,2%). Generalno gledano najbolja usluga, ako se govori o velikim lancima trgovine je u … Više

Direktor Miljan Premović u centralnom dnevniku PRVA TV o mystery shopping-u

Za PRVA TV, Miljan Premović je govorio o primeni mystery shopping metode i o poslu tajanstvenog kupca (mystery shopper-a). Novinara je zanimala svrha te metode, odnosno da li je njen cilj kažnjavanje ili dobijanje otkaza. Miljan Premović je napomenuo da to ne bi smelo da bude suština metode jer svakome može da se pronađu nedostaci … Više

Blic, Nova, Pink, Infostud i Kurir o mystery shoppingu i izjava direktora Miljana Premovića

Raduje nas da je tema tajanstvene kupovine (mystery shopping-a) ponovo aktuelna u domaćim medijima. Smatramo da je važno da se pravilno shvate benefiti koje imaju potrošači i kompanije korišćenjem ove metode. Svi mediji su preneli Intelligence d.o.o. kao najrelevantniju adresu za mystery shopping. 🙂 Linkovi: Blic, Nova, Infostud, Mondo, Kurir, Pink, Espresso, Alo, NS Uživo … Više

 Trendovi u kanalima B2C komunikacije 2022/2023

Retko imamo prilike da vidimo bilo kakvo istraživanje koje je rađeno na uzorku od preko 153 milijardi bilo čega. Ovo istraživanje i analiza (Infobip) je upravo rađeno na toliko poslatih poruka preko različitih platformi. Jasno je da kupci u poslednje vreme sve više žele (očekuju) brži protok informacija, komunikaciju 1 na 1 sa omiljenim brendovima kao i rešavanje … Više

Direktor Miljan Premović na Drugom dnevniku RTSa

Za Drugi dnevnik Radio Televizije Srbije (RTS) koji je emitovan u nedelju 30. oktobra 2022., naš direktor Miljan Premović govorio je o marketing okolnostima u odnosu na smanjenje gramaže nekih proizvoda uz istu (ili višu) cenu. Između ostalog je rekao: “Očito se radi o alatima uštede odnosno povećanja profita. To nije sporno. Važno je reći … Više

Stručna praksa: ASISTENT PROJEKTNOG MENADŽERA

Pozicija: ASISTENT PROJEKTNOG MENADŽERA Šta nudimo: Sticanje iskustva na istraživačkim projektima za neke od najvećih kompanija u Srbiji. Razvoj analitičkih i operativnih sposobnosti. Komunikacija sa stejkholderima. Šta ćete raditi: Rad sa Projektnim menadžerom na planiranju i realizaciji projekata koji su usko vezani za istraživanja; Analitika u MS Excel-u; Priprema izveštaja u Canvi; Komunikacija i rad … Više

Intelligence d.o.o. i Fakultet organizacionih nauka potpisao Ugovor o saradnji

Dekan Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu (FON) Prof. dr Milan Martić i direktor naše Intelligence d.o.o. Miljan Premović potpisali Ugovor o saradnji 20.10.2022. Ovim Ugovorom su definisane sve procedure kojim će se obezbediti stručna praksa i mogućnost zaposlenja studenata FON-a u našoj kompaniji. “Kao ponosni Fonovac mogu samo da se radujem što imam priliku … Više

Loše iskustvo iz kupovine prvo prenosimo porodici i prijateljima

Oni sa kojima najviše provodite vreme tokom dana, bilo da su to porodica, prijatelji ili kolege na poslu, su najčeše ti sa kojima ćete i podeliti (ne)zadovoljstvo nekom kupovinom. Nedavno sprovedeno istraživanje ovo i pokazuje. Pitali su potrošače koja im je uobičajena reakcija kada se suoče sa lošom uslugom.  52% ispitanih kupaca je reklo da … Više

Šta smeta kupcima u komunikaciji?

Stvar je jednostavna: ukoliko kompanija/brend svojim kupcima ne pruža u kontinutietu dobru uslugu, oni će pronaći drugo mesto na kome će se osećati više cenjeno kao potrošači. Na mestima sa lošom uslugom, nema mesta lojalnim potrošačima. Da bi jedan kupac bio zadovoljan, između ostalog, mora se utvrditi šta je to što ga čini nezadovoljnim i … Više

Negativni komentari na društvenim mrežama su prilika za unapređenje

Sve češća pojava na društvenim mrežama su kupci koji javno iznose probleme koje imaju sa određenim brendom/kompanijom u nadi da će ih neko iz kompanije videti i rešiti ih. U 90% slučajeva, javi se još nezadovoljnih kupaca koji su imali sličan ili isti problem i svi otvoreno izražavaju svoje nezadovoljstvo poslovanjem datog brenda. Ove, da … Više

Introvert u kupovini: Da li je “agresivna” prodaja dobar način prodaje ovom tipu kupaca?

Ekstrovertan kupac je često veoma zainteresovan za socijalne interakcije, otvoreno izražava svoje potrebe i sklon je da svoja iskustva prenosi kroz interakciju sa zaposlenima. Sa druge strane, introvertni kupci su često ljubazni, povučeni i pomalo plašljivi kada su u pitanju socijalne interakcije sa zaposlenima.* Naravno, niko nije kompletno ekstrovertna ili introvertna ličnost, ipak, u ovom tekstu ćemo … Više

Nakon pandemije, kupci žele jednostavnost

Globalna pandemija je u poslednje dve godine uticala na sve životne aspekte, a navike u kupovini su takođe pretrpele promene. U istraživanju koje su sproveli u Siegel+Gale’s, navode da je čak 55% ljudi starosne dobi od 18 do 34 godine izjavilo da im je život postao komplikovaniji tokom pandemije, dok 45% ljudi od 35-54 godina … Više

Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i percepcija potrošača

Mystery shopping se ne bavi samo zaposlenima i njihovim znanjem. Može da se bavi i tehničkim stvarima poput poštovanja procedura, izloženosti proizvoda, cena, akcija i slično. U ovom primeru govorimo na koji način to Mystery shopping može da pomogne kada primetite da se promotivni materijali u vašim objektima uzimaju retko ili skoro nikad. Pođimo od … Više