Usluga u Srbiji iz ugla mystery shopper-a

Kategorija: Market vesti Intelligence

Tradicionalno Intelligence novogodišnje istraživanje smo sproveli među 200 tajanstvenih kupaca, a oni su nam iz perspektive potrošača izneli svoje mišljenje o usluzi u Srbiji.

Nalazi pokazuju da je usluga u odnosu na prošlu godinu na istom nivou (47,6%) sa tendencijom poboljšanja (38,2%).
Generalno gledano najbolja usluga, ako se govori o velikim lancima trgovine je u drogerijama.

Da je indeks zadovoljstva zaposlenih u direktnoj korelaciji sa uslugom, snagom brenda, smanjenom fluktuacijom i većim profitom svedoči i to da su upravo u kupci primetili da su u drogerijama zaposleni najzadovoljniji. Dok sa druge strane najnezadovoljniji su u prodavnicama robe široke potrošnje.

Ceo izveštaj možete pogledati ovde.

Ovo je prvo javno objavljeno istaživanje takve vrste kod nas. Istraživanje je sprovedeno u decembru 2023. u svim većim gradovima i mestima kod nas.