Za Drugi dnevnik Radio Televizije Srbije (RTS) koji je emitovan u nedelju 30. oktobra 2022., naš direktor Miljan Premović govorio je o marketing okolnostima u odnosu na smanjenje gramaže nekih proizvoda uz istu (ili višu) cenu.
Između ostalog je rekao: “Očito se radi o alatima uštede odnosno povećanja profita. To nije sporno. Važno je reći da ovo nije nova pojava i da sa sa njom krenula ozbiljnije pre nekoliko godina. Do prvog pravog testa je došlo nakon serije istraživanja. Kupci u početku nisu odmah shvatili o čemu se radi, ali kada jesu bilo im je jasno šta se desilo i na neki način su oprostili proizvođaču. Zašto? Zato što je brend kojem su oprostili već bio jak i ovo je bio nov način za eksloataciju brend vrednosti. Da prevedem na srpski: to je u određenoj meri zloupotreba poverenja koje su potrošači imali. Sve se to dešavalo “pre korone”, međutim sada se čini da je princip postao isuviše česta pojava čak i od brendova koji imaju slabu ili nikakvu vrednost.”
Link ka celoj emisiji se nalazi klikom ovde, a prilog je na 14:25. Razgovor sa direktorom je vodila novinarka RTS- Jovana Vulinović.