Potrošnja za “tech-device” 1 bilion $

Poslednja istaživanja pokazuju da će potrošnja za tehnološke uređaje (mobilne telefone, “Apple” uređaje, “DVR”-ove…) u 2012. porasti za 5% odnosno dostići vrednost od 1000 milijardi američkih dolara (USD), odnosno blizu jedan bilion. “Uprkos usporenom rastu tržišta u razvojenim zemljama, robustan rast na tržitima u razvoju, posebno u regionima APAK1 i Centralna i Istočna Evropa2, uticao … Više

Udružili se Google, Yahoo, Facebook…

Kompanije “Google”, “Microsft”,”Yahoo”, “AOL” i “Facebook” ostavile su po strani rivalstvo radi borbe protiv zajedničkog neprijatelja, kao što su spamovanje i “pecanja” (phishing). Internet giganti su saopštili da su se udružili sa “Bank of America”, kompanijom “PayPal” i drugima kako bi stali na put prevarama putem Interneta koje se vrše tako što se šalje e. pošta … Više

Facebook-u od reklama 3,2 milijarde USD

Iako „Facebook“ još ne koristi pun potencijal reklamiranja,  inicijalna javna ponuda ove kompanije dostigla je sredu 01. februara ove godine neverovatnih 5 milijardi američkih dolara (USD). Samo su oglašivači iz Sjedinjenih Američkih Država (SAD) učestvovali sa 56% u prihodu ove kompanije prošle godine. „Facebook“-ov ukupni prihod u prošloj godini se uvećao za 88% u odnosu … Više

32 milijarde $ za Internet reklame u SAD

Potrošnja na Internet reklamiranje u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) će porasti više od 20% u 2012. godini i dostići vrednost od gotovo 40 milijardi američkih dolara (USD). Internet oglašavanje se pokazalo kao dobar alat u doba ekonomske krize u SAD-u i ono beleži najveći rast. Potpuno je jasno da bez Interneta ne funcionišu integrisane marketing … Više

Koji su najbolji evropski brendovi?

Čak 52% najboljih svetskih brendova su brendovi američkih kompanija, 38% evropskih, a azijskih svega 10%. Nemačka ima najviše kompanija sa bendovima svetskog “kalibra”, ukupno 10. Prate ih Francuzi – sedam, Britanci i Švajcarci sa po pet.   Nemačka. Zemlja preciznosti i fantastične organizacije je podarila svetu 10 brendova, od kojih su dva među 15 najvrednijih. Čak … Više

Coca-cola i dalje najbolji svetski brend, ali…

„Coca-Cola“ je i dalje najbolji svetski brend u 2011. čija se vrednost procenjuje na 71,9 milijardi američkih dolara (USD), prema istraživanju Interbrenda. Međutim, poslednjih 10 godina niko se nije približio tako blizu kao što je to uradio „IBM“ prošle godine, čiji brend vredi oko 69,9 milijardi USD. „Coca-Colu“ treba da brine je to što „IBM“-ov … Više

Nike promovisao novu reklamu “FuelBand”

Nike je predstavio svoj novi video u kome promoviše najnoviji high-tech fitnes proizvod: Nike + Fuel Band, koji su razvili u saradnji sa R/GA. Pre nego što pogledate video, pokušali smo da shvatimo šta zaista ova fensi igračka radi. Prema onomo što kaže Nike, Vašu FuelBand narukvicu nosite u toku dana kako biste brojali korake, … Više

Bikini za decu marketinški promašaj 2011

Bikini za devojčice firme “Aberkombi & Fič” proglašen je za najveći marketinški promašaj godine, objavljeno je na internet stranici “Dejli Fajnans”. Američki proizvodač odeće za mlade, lansirao je dečiju liniju kupaćih kostima “Ešli” sa grudnjakom povećanog obima, a prema opisu na firminom sajtu kostim je namenjen devojčicama od osam do 14 godina. Pošto je dobila mnoge … Više

WMN – Ne potcenjujte “m commerce”!

Kompanije koje ne uspeju da na vreme razviju “m commerce” (kupovina preko mobilnog telefona ili “smart” uređaja) propustiće veliki potencijal koji ovakav način trgovine nudi, kaže izvršni direktor “Marketing Week-a”. Marketari ne bi smeli da ignorišu istraživanje koje je objavio “Morgan Stanley” u kome se navode prognoze da će do 2014. trgovina preko mobilnih  i … Više

WMN – Mobile drives retail search traffic

The number of consumers searching for retail information on mobile devices more than trebled in the first quarter of the year, according to figures from the first Online Retail Monitor (ORM) from Google and The British Retail Consortium. Mobile retail search traffic, including smartphone and tablet devices, increased 181% in the first three months of … Više