Srećna Nova 2013.

Poštovani prijatelji i kolege, srdačno vam želimo srećnu Novu godinu i Božićne praznike.  Protekla 2012. godina je za našu mladu firmu bila uspešna i želimo da se zahvalimo svima na saradnji. Posebno pozdravljamo naše nove klijente NIS Gasprom Njeft i Nemačku privrednu komoru, kao i partnere Schonherr, IDEA, Source i UŠĆE Shopping Center. Ponosimo se … Više

Učestvujte u istraživanju i očekujte nagradu NIS-a

Naša kompanija i Naftna industrija Srbije organizuju veliko istraživanje potreba potrošača u Srbiji. Prikupljanje podataka će trajati od 15.12.2012. do 29.12.2012 godine širom Srbije. Naši anketari će biti u objektima TC Ušće, IDEA marketa u Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, ali i na benziskim stanicama NIS-a u Somboru, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Plandištu, Beogradu, Smederevu, … Više

Pametni telefoni glavni (pre)nosioci Olimpijskih igara

S’obzirom na neverovatno povećanje korisnika pametnih telefona kao i povećan broj gledanja video klipova na mobilnim telefonima, primećen je značajan rast korisnika koji Olimpijske igre (OI) prate preko svojih mobilnih uređaja. Šta više, radije prate na taj način nego preko TV-a. Internet portal za tehniku TechBergains je anketirao na svom sajtu kao i na vodećim … Više

Ko se plaši plaćanja preko mobilnog?

Prema istraživanjima u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Francuskoj četvrtina korisnika mobilinih telefona  pokazala je interesovanje za korišćenje Near-Field Communication tehnologije i aplikacija za pametne telefone prilikom kupovine i plaćanja putem mobilnih telefona. U Poljskoj i Turskoj trećina ispitanika izjasnila se u korist novih tehnologija, dok je u zemljama BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina) svoj pozitivan stav o … Više

Istraživanje u SAD: Ljubav na sitkom način

U vreme visoke nezaposlenosti, loše ekonomije i omraženih političkih debata, ko bi predpostavio da će televizijske serije biti najbolja slika našeg svakodnevnog života. Interesantno je da Amerikanci svoje emotivne veze i ljubavni život prepoznaju kao one prikazane u današnjim komedijama. Istraživanje sprovedeno u Sjedinjenim Američkim državama (SAD), februara ove godine, imalo je cilj da sazna … Više

Analiza: Brendiranje nacije

Zаmislite dа nа TV ekrаnu vidite nepoznаtu osobu kojа govori zа sebe kаko je lepа, pаmetnа, sposobnа zа posаo i kаko svi trebа dа se druže sа njom u vlаstitoj kući. Štа biste pomislili? Verovаtno bi većinа pomislilа kаko je tа osobа mizernа i promenilа TV progrаm. Jedаn deo bi osetio sаžаljenje i mislio kаko … Više

M-commerce u 2012.

Četvrtina korisnika mobilinih telefona u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj pokazala je interesovanje za korišćenje Near-Field Communication[1] tehnologije i smartphone aplikacija prilikom kupovine i plaćanja putem mobilnih telefona. U Poljskoj i Turskoj jedna trećina ispitanika izjasnila se u korist novih tehnologija, dok je u zemljama BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina) svoj pozitivan stav o … Više

Analiza: Zašto je Coca-Cola i dalje No1

Proizvod koji je svetu podario najpoznatiji ukus nastao je u Atlanti 8. maja 1886. godine. „Otac“ Coca-Cole Džon Pemberton je još na početku izjavio da ukoliko prodajom ovog pića zaradi 25.000 američkih dolara (USD), da će 24.000 dati na oglašavanje. Već u narednih nekoliko godina budžet ove kompanije namenjen oglašavanju iznosio je 500 hiljada USD … Više

Analiza: Marketing efekat “žive reči”

Svetsko udruženje “WOMMA” (Word of Mouth Marketing Association) objavilo je interesantne statistike o word of mouth  marketingu u offline i online okruženju. Bilo da se radi o pasti za zube ili putovanjima, postoji jedna metoda u svetu marketinga koja utiče na odluku o kupovini (ali i brend imidžu) više od bilo koje druge, a to je marketing efekat “žive reči” tj. … Više