Intelligence anketari u 16 mesta u Srbiji – odgovorite i osvojite nagradu

Naša kompanija sprovodi anketiranje građana o stavovima o monarhiji, prestolonasledniku i aktuelnim društveno-političkim pitanjima. Prikupljanje na terenu će trajati od 11.do 16. aprila 2013., a jednom srećnom ispitaniku ćemo pokloniti digitalni fotoaparat Fujifilm JV300. Početak rada i mesta anektiranja: Četvrtak (11.04): Subotica i Niš Petal (12.04): Žednik, Beograd, Pančevo, Knić i Kruševac Subota (13.04.): Starčevo, … Više

Uručene nagrade učesnicima

NIS je danas podelio nagrade učesnicima ankete koji su učestvovali u istraživanju decembra prošle godine. Želimo još jednom da se zahvalimo svima koji su učestvovali i na taj način omogućili NIS-u da unapredi rad i poboljša svoje usluge. Zadovoljni korsnici su prioritet NIS-a.  

Srećna Nova 2013.

Poštovani prijatelji i kolege, srdačno vam želimo srećnu Novu godinu i Božićne praznike.  Protekla 2012. godina je za našu mladu firmu bila uspešna i želimo da se zahvalimo svima na saradnji. Posebno pozdravljamo naše nove klijente NIS Gasprom Njeft i Nemačku privrednu komoru, kao i partnere Schonherr, IDEA, Source i UŠĆE Shopping Center. Ponosimo se … Više

Učestvujte u istraživanju i očekujte nagradu NIS-a

Naša kompanija i Naftna industrija Srbije organizuju veliko istraživanje potreba potrošača u Srbiji. Prikupljanje podataka će trajati od 15.12.2012. do 29.12.2012 godine širom Srbije. Naši anketari će biti u objektima TC Ušće, IDEA marketa u Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, ali i na benziskim stanicama NIS-a u Somboru, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Plandištu, Beogradu, Smederevu, … Više

Pametni telefoni glavni (pre)nosioci Olimpijskih igara

S’obzirom na neverovatno povećanje korisnika pametnih telefona kao i povećan broj gledanja video klipova na mobilnim telefonima, primećen je značajan rast korisnika koji Olimpijske igre (OI) prate preko svojih mobilnih uređaja. Šta više, radije prate na taj način nego preko TV-a. Internet portal za tehniku TechBergains je anketirao na svom sajtu kao i na vodećim … Više

Ko se plaši plaćanja preko mobilnog?

Prema istraživanjima u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Francuskoj četvrtina korisnika mobilinih telefona  pokazala je interesovanje za korišćenje Near-Field Communication tehnologije i aplikacija za pametne telefone prilikom kupovine i plaćanja putem mobilnih telefona. U Poljskoj i Turskoj trećina ispitanika izjasnila se u korist novih tehnologija, dok je u zemljama BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina) svoj pozitivan stav o … Više

Istraživanje u SAD: Ljubav na sitkom način

U vreme visoke nezaposlenosti, loše ekonomije i omraženih političkih debata, ko bi predpostavio da će televizijske serije biti najbolja slika našeg svakodnevnog života. Interesantno je da Amerikanci svoje emotivne veze i ljubavni život prepoznaju kao one prikazane u današnjim komedijama. Istraživanje sprovedeno u Sjedinjenim Američkim državama (SAD), februara ove godine, imalo je cilj da sazna … Više

Analiza: Brendiranje nacije

Zаmislite dа nа TV ekrаnu vidite nepoznаtu osobu kojа govori zа sebe kаko je lepа, pаmetnа, sposobnа zа posаo i kаko svi trebа dа se druže sа njom u vlаstitoj kući. Štа biste pomislili? Verovаtno bi većinа pomislilа kаko je tа osobа mizernа i promenilа TV progrаm. Jedаn deo bi osetio sаžаljenje i mislio kаko … Više

M-commerce u 2012.

Četvrtina korisnika mobilinih telefona u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj pokazala je interesovanje za korišćenje Near-Field Communication[1] tehnologije i smartphone aplikacija prilikom kupovine i plaćanja putem mobilnih telefona. U Poljskoj i Turskoj jedna trećina ispitanika izjasnila se u korist novih tehnologija, dok je u zemljama BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina) svoj pozitivan stav o … Više