Oni sa kojima najviše provodite vreme tokom dana, bilo da su to porodica, prijatelji ili kolege na poslu, su najčeše ti sa kojima ćete i podeliti (ne)zadovoljstvo nekom kupovinom.
Nedavno sprovedeno istraživanje ovo i pokazuje. Pitali su potrošače koja im je uobičajena reakcija kada se suoče sa lošom uslugom. 52% ispitanih kupaca je reklo da prvo svoje isksutvo podeli sa prijateljima/porodicom/kolegama, dok je čak 40% njih reklo da će prestati da koriste usluge i/ili proizvode te kompanije.
Društvene mreže i deljenje ličnog iskustva na njima takođe ne smemo zanemariti. U vreme istraživanja, čak 20% kupaca je reklo da objavljuju svoje iskustvo javno na mrežama poput Facebook-a i Twitter-a. Danas je to već skoro svakodnevnica.
Ipak, u negativnim komentarima na društvenim mrežama se nalazi puno prilika za kompanije i brendove da rastu i unapređuju svoj biznis kao i zadovoljstvo svojih kupaca.