Nakon pandemije, kupci žele jednostavnost

Kategorija: Market vesti Intelligence

Globalna pandemija je u poslednje dve godine uticala na sve životne aspekte, a navike u kupovini su takođe pretrpele promene. U istraživanju koje su sproveli u Siegel+Gale’s, navode da je čak 55% ljudi starosne dobi od 18 do 34 godine izjavilo da im je život postao komplikovaniji tokom pandemije, dok 45% ljudi od 35-54 godina deli isto mišljenje.

Pandemija je otežala život, te sada kupci, više nego ranije žele jednostavnija iskustva, koja im olakšavaju procese donošenja odluka i rešavanja tekućih problema, te su voljni i da plate više za takvo iskustvo.

Istraživanje je pokazalo da čak 76% ljudi želi da preporuči brend koji pruža jednostavnije korisničko iskustvo, a čak 57% ispitanih kupaca žele da plate više za jednostavnije iskustvo. Svetski brendovi su imali sluha za dešavanja na terenu, te su uočili da ljudi žele jednostavna, transpartentna iskustva koja olakšavaju svakodnevni život.

World’s Simplest Brands ranks rangira vodeće brendove po jednostavnosti, a više od 15.000 ljudi u devet zemalja su ocenjivali koji brendovi i industrije pružaju najjednostavnija iskustva, smanjujući stres i olakšavajući živote kupaca u svetu. Rang je krajem 2021. godine bio sledeći:

  1. Google
  2. Netflix
  3. Lidl
  4. YouTube
  5. Aldi
  6. McDonald’s
  7. Samsung
  8. Amazon
  9. Uniqlo
  10. Spotify

Za deveto izdanje ove studije, učestvovali su kupci iz devet zemalja u SAD, Evropi, Aziji, Indiji i na Bliskom istoku.

“Sometimes, the only ingredient for success is simplicity” by Stephanie Schomer