електронске књиге и базе знања Mystery shopping разграђује поверење и квари односе? ПРОЧИТАЈ 24.10.2025 Да ли сте знали да изрека ”купац је увек у праву” има свој наставак? ПРОЧИТАЈ 20.12.2024 Студија случаја: Како изгубити задовољног потрошача, а да он остане задовољан ПРОЧИТАЈ 02.12.2024 Introvert u kupovini: Da li je “agresivna” prodaja dobar način prodaje ovom tipu kupaca? ПРОЧИТАЈ 04.08.2022 Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i percepcija potrošača ПРОЧИТАЈ 11.03.2022 Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping i nagradne igre ПРОЧИТАЈ 09.03.2022 Benefiti mystery shopping metode: Mystery shopping kao alat za ocenjivanje obuke zaposlenih ПРОЧИТАЈ 07.03.2022 Customer journey program – važnost i benefiti ПРОЧИТАЈ 16.03.2021 Koliko negujete odnose sa svojim kupcima? ПРОЧИТАЈ 09.03.2021 Odliv kupaca – koliko odlazak jednog kupca košta kompaniju? ПРОЧИТАЈ 03.03.2021