Rezultati istraživanja o podršci monarhije i reputaciji NJKV Aleksandra II

U Medija centru u Beogradu, 09. maja 2013. godine objavili smo rezultate istraživanja o podršci monarhije u Srbiji i reputaciji NJKV Aleksandra II Karađorđevića. Najznačajniji podatak je da 39,5% građana smatra da Srbija ponovo treba da postane Kraljevina, dok je protiv 32,3% njih. Prepoznatljivost NJKV Aleksandra II Karađorđevića je gotovo potpuna kod punoletnih građana Srbije … Više

Najava konferencije za medije povodom prezentacije rezultata o stavovima građana za obnovu monarhije

Intelligence d.o.o. poziva predstavnike medija da prisustvuju prezentaciji rezultata istraživanja o podršci obnove monarhije u Srbiji i reputaciji NJKV Aleksandra II Karađorđevića kod građana Srbije. Promocija će se održati u Medija centru u Beogradu 09. maja 2013. god., sa početkom u 10 časova u velikoj sali. Naša kompanija kao inicijator i realizator ovog zanimljivog projekta, … Više

Izvučen srećni dobitnik poklona

Za jednog sugrađanina koji je učestvovao u omnibus istraživanju koje smo izvršili krajem aprila ove godine smo obezbedili poklon. Radi se o digitalnom fotoaparatu marke Fujifilm JV 300 sa 14 megapiksela. Dobitnik nagrade je Dragan Gavrilović, iz sela Poskorice pored Kragujevca. Svim ispitanicima se zahvaljujemo na vremenu koje su izdvojili za učešće u anketiranju, a … Više

Završeno anketiranje na projektu Monarhija 2013

Anketiranje na projektu “Monarhija 2013” je uspešno završeno 30.04. 2013. godine. Učestvovalo je 1615 ispitanika u 16 gradova i mesta širom Srbije. Intelligence je obezbedio poklon za jednog ispitanika, a izvlačenje će biti 07. maja 2013. godine. Srećni dobitnik poklona će biti kontaktiran ubrzo nakon izvlačenja, a njegovo ime ćemo objaviti na kompanijskom sajtu. Srećno! … Više

Intelligence anketari u 16 mesta u Srbiji – odgovorite i osvojite nagradu

Naša kompanija sprovodi anketiranje građana o stavovima o monarhiji, prestolonasledniku i aktuelnim društveno-političkim pitanjima. Prikupljanje na terenu će trajati od 11.do 16. aprila 2013., a jednom srećnom ispitaniku ćemo pokloniti digitalni fotoaparat Fujifilm JV300. Početak rada i mesta anektiranja: Četvrtak (11.04): Subotica i Niš Petal (12.04): Žednik, Beograd, Pančevo, Knić i Kruševac Subota (13.04.): Starčevo, … Više

Uručene nagrade učesnicima

NIS je danas podelio nagrade učesnicima ankete koji su učestvovali u istraživanju decembra prošle godine. Želimo još jednom da se zahvalimo svima koji su učestvovali i na taj način omogućili NIS-u da unapredi rad i poboljša svoje usluge. Zadovoljni korsnici su prioritet NIS-a.  

Srećna Nova 2013.

Poštovani prijatelji i kolege, srdačno vam želimo srećnu Novu godinu i Božićne praznike.  Protekla 2012. godina je za našu mladu firmu bila uspešna i želimo da se zahvalimo svima na saradnji. Posebno pozdravljamo naše nove klijente NIS Gasprom Njeft i Nemačku privrednu komoru, kao i partnere Schonherr, IDEA, Source i UŠĆE Shopping Center. Ponosimo se … Više

Učestvujte u istraživanju i očekujte nagradu NIS-a

Naša kompanija i Naftna industrija Srbije organizuju veliko istraživanje potreba potrošača u Srbiji. Prikupljanje podataka će trajati od 15.12.2012. do 29.12.2012 godine širom Srbije. Naši anketari će biti u objektima TC Ušće, IDEA marketa u Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, ali i na benziskim stanicama NIS-a u Somboru, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Plandištu, Beogradu, Smederevu, … Više

Žene i muškarci ekonomisti – razlika je prilična

Nasuprot verovanju pokojnog Muamera Gadafija da su žene i muškarci isti, stim što žene imaju dar da rađaju, a muškarci ne (kao što piše u Zelenoj knjizi), studija koju su radili stručnjaci sa Univerziteta iz Nebraske dokazuje drugačije, bar što se tiče ekonomije. Zapravo, zaključak studije je da postoji priličan jaz u ekonomskim i političkim … Više

Analiza: Štampani mediji i ponašanje potrošača

Reklame u štampanim medijima nas prate, verovali ili ne, još od XVII veka kada su se prvi put pojavile u jednom engleskom nedeljniku. Od tada privlače pažnju kao dobro sredstvo za komunikaciju sa ciljnim javnostima. Gledajući globalnu sliku na reklame u štampanim medijima se troši oko 27% (19% novine; 8% magazini) od gotovo 500 milijardi … Više

Najvažnije lekcije iz marketinga sa Olimpijskih igara

Volimo sport, pratimo ga, rekreiramo se, pričamo o njemu, ponekad se i žučno raspravljamo oko njega. On je sposoban da spoji ljude raznih generacija i oslobodi nas nervoze. Neopisiv je osećaj koji nam donose sportske pobede ali nas sport uči i da se nosimo sa porazima. Od skakača motkom preko neverovatne brzine čuvenog Bolta, moć … Više

Analiza: Žene češće koriste mobilne uređaje zbog druženja

Procenjuje se da će do kraja ove godine u SAD-u biti oko 116 miliona korisnika pametnih telefona kao i 55 miliona korisnika tablet uredjaja. U mnogim slučajevima, vlasnici pametnih telefona i tableta koriste svoje  uredjaje kao primarne za korišćenje Interneta i komunikaciju. Junsko istrazivanje Prosper Mobile Insights-a ukazuje na to da postoje značajne ralzike između … Više

Pametni telefoni glavni (pre)nosioci Olimpijskih igara

S’obzirom na neverovatno povećanje korisnika pametnih telefona kao i povećan broj gledanja video klipova na mobilnim telefonima, primećen je značajan rast korisnika koji Olimpijske igre (OI) prate preko svojih mobilnih uređaja. Šta više, radije prate na taj način nego preko TV-a. Internet portal za tehniku TechBergains je anketirao na svom sajtu kao i na vodećim … Više

Istraživanje: Novi oblik političke kampanje na društvenim mrežama

Predizborna trka u Srbiji je u jeku, ali i do izbora u Sjedinjenim Američkim državama (SAD) nema još mnogo vremena (svega nekoliko) meseci. Istraživanja pokazuju je većina pojedinaca spremna da prihvati neke razlike u odnosu na sopstvene političke sklonosti,  ali je značajan deo populacije osetljiv na sadržaj koji ih politički vređa. Istraživanje iz februara ove … Više