Novogodišnja poklon analiza: BG kafići – Najlepši beogradski kafić je…

Neko kaže da je lepota subjekivna, a neko da je lepota univerzalna i objektivna. Ove dileme su ipak za filozofske rasprave, a za nas koji se bavimo marketingom (u poslenovom smislu) je relevantno samo ono što kažu naši kupci ali i stejkholderi. Zato smo i pitali naše ispitanike koji beogradski kafić je najlepši, a značajna … Više

Najava: Intelligence istraživanje o beogradskim kafićima

SAS Intelligence Tržišna istraživanja d.o.o. u saradnji sa magazinom InBar je ove jeseni sprovela istraživanje o beogradskim kafićima. Kafići u Beogradu, osim klubova i kafana, predstavljaju jednu od glavnih turističkih atrakcija koju srpsku prestonicu izdvajaju u ovom delu Evrope, kao glavno mesto dobre zabave. Brojni članci objavljeni u domaćim i stranim turističkim časopisima i na … Više

Tajno u kupovinu

Postoje nedoumice i nejasnoće koje su prouzrokovane činjenicom da je Mystery Shopping relatinvo mlada istraživačka metoda i u svetu i kod nas, pa su neke kompanije u nedoumici oko organizovanja in-house istraživanja. Ovim pitanjem ću se posebno baviti (za studente koji ovo čitaju, a koji možda ne znaju: in-house istraživanja su ona istraživanja koje kompanija … Više

Miljan Premović, direktor Intelligence d.o.o. za InStore magazin: Šta je mistično u Mystery Shopping-u?

Možete uložiti milione na reklamu, još više na arhitekturu prodajnog mesta i biti sjajni u odnosima s javnošću, ali ako prodavac ne ispuni očekivanja kupca, većina uloženog novca je svakako bačena. Srećom, Mystery Shopping metoda može da otkrije i ukloni “uska grla”. Mystery shopping spada u novije istraživačke metode u korporativnom svetu. Bazira se na … Više

Intelligence tim na MSPA Mystery Shopping Event

Intelligence tim je učestvovao na održanom događaju koji je organizovao Mystery Shopping Providers Associacion (MSPA) u Budimpešti od 16. do 17. aprila 2015. godine. Program regrutacije tajnih kupaca koji je razvila naša kompanija je od strane učesnika ocenjen kao inovativan i dobio najviše ocene kolega iz Evrope. Radionice su služile kako bi se što efikasnije … Više

Intelligence d.o.o. postao član najprestižnije asocijacije za “Mystery Shopping” na svetu MSPA

Intelligence d.o.o. je u Holandiji 26.02.2015. godine postao član najprestižnije asocijacije za “Mystery Shopping” na svetu – MSPA. Na ovaj način je ostvaren cilj menadžmenta da Intelligence d.o.o. postane prva i jedina srpska kompanija koja ima članstvu MSPA-a, a u isto vreme je i korporativni član ESOMAR-a (krovne asocijacije za istraživanje tržišta i ponašanja potrošača na svetu). … Više

Obaveštenje vezano za konkurs za tajnog kupca

Intelligece d.o.o. se zahvaljuje svim zainteresovanim kandidatima koji su se prijavili na konkurs naše kompanije koji je bio objavljen na portalu Infostud. Konkurs je zatvoren 06. novembra, a do 21. novembra 2014. će biti kontaktirani svi kandidati koji budu odabrani da obave prve probne procene. Pošto se prijavilo više kandidata od planiranog, Intelligence d.o.o. će … Više

Konkurs za poziciju tajnog kupca

Tajni kupac je u isto vreme i ozbiljan i zabavan posao. To je osoba koja obavlja kupovinu na način kako bi to inače radila ali je posebno pripremljena da dobro uočava stvari i to svoje iskustvo prenese. Od kandidata očekujemo: Nepristrasnost i objektivnost Preciznost i dobru memoriju Komunikacione veštine Sposobnost da jasno i verno prenesu … Više

Istraživanje: Potrošnja za oglašavanje na globalnom nivou biće udvostručena ove godine

Više od 25% svih medijskih oglašavanja ove godine će biti digitalno! Oglašivači širom sveta će potrošiti 545,40 milijardi američkih dolaza (USD) na plaćene medije u 2014-oj, prema novim podacima iz eMarketera. Ukupna potrošnja medijskih oglasa povećaće se za 5,7%, čime će više nego duplirati svoju stopu rasta od 2,6% od prošle godine. Nekoliko faktora će biti … Više

Analiza: „Made in the USA“ je bitna za potrošače!

Zemlja porekla definitivno ima uticaj na kupovinu proizvoda. U istraživanju stavova i ponašanja potrošača, rezultati ukazuju da četiri od pet kupaca primete „Made in the USA“  na pakovanjima.   Većina ovih kupaca (76%) tvrdi da će verovatnije kupiti proizvod nakon što primete „Made in the USA“ na etiketi. Kupcima u Americi je, kako kažu, glavni razlog … Više

Analiza: Koji brendovi su pobedinici Svetskog prvenstva?

Učešće na Svetskom prvenstvu je očigledno velika investicija za kompanije (i izazov za brendove), a istraživanje  južnoafričkog prvenstva iz 2010. daje uvid da li toliki marketinški troškovi zaista vrede. Carlsberg je definitivno bio veliki pobednik 2010. godine sa svojom “verovatno najboljom pričom na svetu”, aktivnošću za koju 26% marketara kaže da je utisak koji je … Više

Izvučeni dobitnici nagrada projekta „Gomex I – 2014“

U utorak 25. marta 2014. godine izvukli smo nagradne vaučere za tri učesnika u israživanju „Gomex  zadovoljstvo I – 2014“ koje smo sproveli za našeg novog klijenta Gomex d.o.o. Istraživanje je  sprovedeno februara 2014. godine u 15 gradova i mesta. Intelligence doo se uvek trudi da nagradi sugrađane koji učestvuju u našim istraživanjima. Ovom prilikom … Više

Direktor Intelligence-a Miljan Premović održao predavanje na FON-u

Na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, na programu master studija, direktor naše kompanije Miljan Premović održao je predavanje 17. marta 2014. godine. Predavanje je bilo u okviru kursa Brend menadžment koji vodi dr Slavica Cicvarić Kostić. Miljan Premović je govorio o: Konceptu brenda u B2B i B2C okruženju; Specifičnostima nacionalnog brendiranja, brendiranja gradova i … Više