Apple ne mora da plaća za pojavljivanje u filmovima!

Sigurno ste do sada puno puta gledali film ili seriju u kojima neko od likova koristi Mac računar ili neki drugi Apple proizvod. Verovatno ste pomislili da je reč o plaćenom “ubacivanju” proizvoda, odnosno product placementu, ali nije sve onako kako se na prvi pogled čini. U svojoj knjizi Inside Apple, autor Adam Lašinsko piše … Više

Bikini za decu marketinški promašaj 2011

Bikini za devojčice firme “Aberkombi & Fič” proglašen je za najveći marketinški promašaj godine, objavljeno je na internet stranici “Dejli Fajnans”. Američki proizvodač odeće za mlade, lansirao je dečiju liniju kupaćih kostima “Ešli” sa grudnjakom povećanog obima, a prema opisu na firminom sajtu kostim je namenjen devojčicama od osam do 14 godina. Pošto je dobila mnoge … Više

Miljan Premović o brendu Srbije i Beograda na RTS-u

Miljan Premović, izvršni direktor naše kompanije, gostovao je danas kao marketing ekspert na Radio Televiziji Srbije. Govorio je o pojmu brenda i njegovom značaju kako za proizvode i usluge tako i za naciju, gradove ali i za destinacije uopšteno.

WMN – Ne potcenjujte “m commerce”!

Kompanije koje ne uspeju da na vreme razviju “m commerce” (kupovina preko mobilnog telefona ili “smart” uređaja) propustiće veliki potencijal koji ovakav način trgovine nudi, kaže izvršni direktor “Marketing Week-a”. Marketari ne bi smeli da ignorišu istraživanje koje je objavio “Morgan Stanley” u kome se navode prognoze da će do 2014. trgovina preko mobilnih  i … Više

WMN – Mobile drives retail search traffic

The number of consumers searching for retail information on mobile devices more than trebled in the first quarter of the year, according to figures from the first Online Retail Monitor (ORM) from Google and The British Retail Consortium. Mobile retail search traffic, including smartphone and tablet devices, increased 181% in the first three months of … Više