vesti Šta kada iskustvo potrošača zavisi od toga koji radnik radi? PROČITAJ 10.11.2025 Sportska nadmetanja vs. biznis; Za RTS govori Miljan Premović PROČITAJ 05.11.2025 Tajming (za praznike) oblikuje brend; Za Forbes govori Miljan Premović PROČITAJ 28.10.2025 Mystery shopping razgrađuje poverenje i kvari odnose? PROČITAJ 24.10.2025 Da li burger može biti vege? Za RTS govori Miljan Premović PROČITAJ 13.10.2025 O brendu Srbije u 21. veku; Za RTS govori Miljan Premović PROČITAJ 03.10.2025 Intelligence na konferenciji Xperience25 PROČITAJ 02.10.2025 Brendiranje Srbije: gde smo danas? Za Forbes piše Miljan Premović PROČITAJ 30.09.2025 Da li je Google ocena dovoljna da znate šta kupci misle? PROČITAJ 22.09.2025 Tri velika redizajna – i tri velike greške PROČITAJ 18.09.2025