вести Какве се рекламе приказују новим генерацијама; За ”Forbes” пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Продаја бизниса путем Интернета – За РТС директор Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ О утицају рекламних порука брзе хране на децу, за РТС Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ О повећаном коришћењу алата вештачке интелигенције, та РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Шта нам слогани (не) говоре; За ”Forbes” пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Царине и поскупљења на Темуу; за РТС је говорио Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Срећан Ускрс! ПРОЧИТАЈ За Forbes пише Миљан Премовић: Студија случаја Поршеа у Кини ПРОЧИТАЈ О променама на тржишту луксузних брендова за РТС: Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Вања Ковачевић на Београдском маратону ПРОЧИТАЈ