вести Шта када искуство потрошача зависи од тога који радник ради? ПРОЧИТАЈ 10.11.2025 Спортска надметања vs. бизнис; За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 05.11.2025 Тајминг (за празнике) обликује бренд; За Forbes говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 28.10.2025 Mystery shopping разграђује поверење и квари односе? ПРОЧИТАЈ 24.10.2025 Да ли бургер може бити веге? За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 13.10.2025 О бренду Србије у 21. веку; За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 03.10.2025 Intelligence на конференцији Xperience25 ПРОЧИТАЈ 02.10.2025 Брендирање Србије: где смо данас? За Forbes пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 30.09.2025 Да ли је Google оцена довољна да знате шта купци мисле? ПРОЧИТАЈ 22.09.2025 Три велика редизајна – и три велике грешке ПРОЧИТАЈ 18.09.2025