вести Mystery shopping: мерење искуства а не инспекција ПРОЧИТАЈ 03.12.2025 О феномену ”Црног петка”; Миљан Премовић за РТС ПРОЧИТАЈ 01.12.2025 Брендиране кесе – тренд или друштвени показатељ; За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 25.11.2025 Тајанствена куповина у варијанти In-House ПРОЧИТАЈ 21.11.2025 Да ли је новац бренд? За РТС говорио Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 17.11.2025 Шта када искуство потрошача зависи од тога који радник ради? ПРОЧИТАЈ 10.11.2025 Спортска надметања vs. бизнис; За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 05.11.2025 Тајминг (за празнике) обликује бренд; За Forbes говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 28.10.2025 Mystery shopping разграђује поверење и квари односе? ПРОЧИТАЈ 24.10.2025 Да ли бургер може бити веге? За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ 13.10.2025