вести Да ли је Google оцена довољна да знате шта купци мисле? ПРОЧИТАЈ Три велика редизајна – и три велике грешке ПРОЧИТАЈ О европској аутоиндустрији и кинеским аутомобилима, за Forbes пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Да ли је искуство потрошача у вашим објектима онако како вам се чини? ПРОЧИТАЈ О феномену Тејлор Свифт, за РТС је говорио Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ О маскотама за Експо2027; За Forbes Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Како су брендови губили трку за Миленијалсе; За РТС говорио Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Кампања Јагуара – Није сваки публицитет добар; За Forbes пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ О лабубуманији; За РТС говори Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ Silend churn или тихи одлазак купаца; За Forbes пише Миљан Премовић ПРОЧИТАЈ