Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Шта када искуство потрошача зависи од тога који радник ради?

Квалитет услуге не сме да буде рулет — ако је потпуно случајан и зависан од тога ко је у смени, компанија губи контролу над искуством које пружа и даје велике шансе конкуренцији.

📉 Знакови проблема:

  • Потрошачи очекују конзистентност – али 52 % њих ће прећи код конкуренције након само једног изузетно лошег искуства.
  • Само 8 % купаца сматра да добија баш сјајно искуство, док 80 % компанија тако сматра да даје сјајно искуство.
  • Компаније које имају искуство потрошача као фокус остварују 60 % већу профитабилност и 4–8 % више прихода од конкуренције. [forbes.com], [zendesk.com]

Све указује на једно: неуједначено искуство означава губитак лојалности и купаца и запсолених, приходa и репутације.


🛠 Како обезбедити конзистентност?

  1. Увођење стандарда и процедура
    Детаљно дефиниште како треба да изгледа сваки сегмент искуства: поздрав, предложак, реакција у проблему. Без тога – свака смена постаје нова прича.
  2. Едуковање и обука тима
    Уједначеност не долази случајно. Треба да се гради кроз свакодневни рад, праћење метрика и тренинг.
  3. Увођење ”mystery shopping”-а
    • Организације које користе ”mystery shopping” остварују 10–15 % побољшања у CX и оперативној ефикасности у релативно кратком периоду.
    • Нпр. једном ланцу ресторана, након увођења ”mystery shopping”-а, оцена на интернету порасла је за 20 %.
  4. Примена добијених резултата
    Сваки налаз користите као користну повратну информацију: анализирајте шта није радило, направите план корекције и проверите ефекат. Само тако систем расте.

”Искуство потрошача није скуп срећних околности – то је однос: компанија према купцима, али и према запосленима. Само кроз уравнотежен систем и стално унапређење можете осигурати предвидљиво, квалитетно и доследно искуство.” Миљан Премовић, оснивач Intelligence Market Research

 

Прочитајте још