U subotu 12. aprila u okviru Jutarnjeg programa Radio Televizije Srbije, gostovao je naš direktor i osnivač Miljan Premović.
Parada je kupila Versaće. Osnovno pitanje je bilo koliko to utiče na tržište luksuzih brendova?
Sažetak onoga što je govorio Miljan Premović: Prihodi Prade i Versaće na globalnom tržištu godišnje iznose 6,5 milijardi dolara, ali samo Prada ostvaruje 5 milijardi dolara. To jeste impresivno ali u okviru Luj Viton grupe brendoca (LVMB) taj prihod iznosi 85 milijardi.
Svakako da se očekuje da će Versaće brendu pogodovati razvijena infrastruktura i sistem koje je izgradio brend Prada, a da će Prada dobiti jedan ozbiljan brend u svoj portfoliju. Ipak, čini se da to neće biti dovoljno da se podigne vrednost “made in Italy” u odnosu na vrednost na luksuza “made in France”.
Grupa oko Luj Vitona nema podbrenodve koji narušavaju to ime za razliku od italijanskih brendova. Šta više, Luj Viton radije uništava proizvode koje ne proda, nego da ih daje na popustima ili akcijama.