Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

О променама на тржишту луксузних брендова за РТС: Миљан Премовић

У суботу 12. априла у оквиру Јутарњег програма Радио Телевизије Србије, гостовао је наш директор и оснивач Миљан Премовић.

Парада је купила Версаће. Основно питање је било колико то утиче на тржиште луксузих брендова?

Сажетак онога што је говорио Миљан Премовић: Приходи Праде и Версаће на глобалном тржишту годишње износе 6,5 милијарди долара, али само Прада остварује 5 милијарди долара. То јесте импресивно али у оквиру Луј Витон групе брендоца (LVMB) тај приход износи 85 милијарди.

Свакако да се очекује да ће Версаће бренду погодовати развијена инфраструктура и систем које је изградио бренд Прада, а да ће Прада добити један озбиљан бренд у свој портфолију. Ипак, чини се да то неће бити довољно да се подигне вредност “made in Italy” у односу на вредност на луксуза “made in France”.

Група око Луј Витона нема подбренодве који нарушавају то име за разлику од италијанских брендова. Шта више, Луј Витон радије уништава производе које не прода, него да их даје на попустима или акцијама.

Прочитајте још