Приказ компаније
Компанија је основана 2011. године у Београду са циљем да домаћој привреди понуди најсавременија маркетинг истраживачка решења са оптималним роковима и одлично структурираним трошковима. Време је показало да је такав приступ атрактиван, не само за домаће компаније, него и за стране мултинационалне компаније и стартапове у целој Југоисточној Европи.
Сво то искуство смо преточили у истраживачке пакете засноване на кваликвант методама. Годинама смо развили, нескромно ћемо рећи, најбоље системе за унапређење искуства у куповини (CX) и најефикаснији увид у жеље, ставове и перцепције људи.
Радује нас јер можемо експлицитно да измеримо ROI (поврат инвестиције) за наше клијенте.
Наш тим чине иновативни и посвећени људи. Специфично знање се подразумева, али ми увек више ценимо професионализам и младалачку енергију без обзира на године.
Intelligence визија је – изврсност. Изврсност искуства, услуга, производа, односа и кампања. Духовници кажу да човек није савршено биће, али је биће које тежи савршенству. Ми управо тежимо томе.
Intelligence мисија је да ”клијентима кроз професионална истраживања обезбедимо истините инфромације и реалну метрику. Ово знање претачемо у конкренте пројекте уз посебну пажњу на међуљудске односе и специфичности сваког појединачног клијента.”
Какве карактеристике имају наши клијенти
Најчешће наши клијенти имају неку или више од шест специфичних карактеристика доле излистаних. Свакако, чак и конкуренти на истом тржишту има своју посебност и лични печат, а ово су само оквирне карактеристике:
- Велики број запослених и сарадника мин. 50, па до преко 10.000
- Велики број малопродаја мин. 20, па до преко 1000
- Велика база купаца мин. 10.000, па преко 1М
- Велика и средња предузећа
- Мултинационалне компаније
- Стартaп-ови
Наше експертизе упаковане у јединствене пакете клијентима омогућавају:
- Оптимизацију продаје;
- Повећану мотивисаност у продаји;
- Повећање задовољства и лојалности купаца;
- Смањење флуктуације запослених;
- Ефикасније и ефективније рекламне кампање;
- Ефикасније и ефективније поруке јавности;
- Прецизно сагледавање циљних група;
- Праћење конкуренције и њихових потрошача.
људи у Онлајн истраживачкој бази у Србији и региону
успешност свих процена искуства потршача кроз тајанствене куповине
сарадника у SEE региону: купаца, анкетара, модератора…
oцена клијената за реалност на 1000+ процена годишње
како применити истраживања у вашем пословању
Пријавите се за БЕСПЛАТНЕ консултације у трајању од 30 минута