Prikaz kompanije
Kompanija je osnovana 2011. godine u Beogradu sa ciljem da domaćoj privredi ponudi najsavremenija marketing istraživačka rešenja sa optimalnim rokovima i odlično strukturiranim troškovima. Vreme je pokazalo da je takav pristup atraktivan, ne samo za domaće kompanije, nego i za strane multinacionalne kompanije i startapove u celoj Jugoistočnoj Evropi.
Svo to iskustvo smo pretočili u istraživačke pakete zasnovane na kvalikvant metodama. Godinama smo razvili, neskromno ćemo reći, najbolje sisteme za unapređenje iskustva u kupovini (CX) i najefikasniji uvid u želje, stavove i percepcije ljudi.
Raduje nas jer možemo eksplicitno da izmerimo ROI (povrat investicije) za naše klijente.
Naš tim čine inovativni i posvećeni ljudi. Specifično znanje se podrazumeva, ali mi uvek više cenimo profesionalizam i mladalačku energiju bez obzira na godine.
Intelligence vizija je – izvrsnost. Izvrsnost iskustva, usluga, proizvoda, odnosa i kampanja. Duhovnici kažu da čovek nije savršeno biće, ali je biće koje teži savršenstvu. Mi upravo težimo tome.
Intelligence misija je da ”klijentima kroz profesionalna istraživanja obezbedimo istinite infromacije i realnu metriku. Ovo znanje pretačemo u konkrente projekte uz posebnu pažnju na međuljudske odnose i specifičnosti svakog pojedinačnog klijenta.”
Kakve karakteristike imaju naši klijenti
Najčešće naši klijenti imaju neku ili više od šest specifičnih karakteristika dole izlistanih. Svakako, čak i konkurenti na istom tržištu ima svoju posebnost i lični pečat, a ovo su samo okvirne karakteristike:
- Veliki broj zaposlenih i saradnika min. 50, pa do preko 10.000
- Veliki broj maloprodaja min. 20, pa do preko 1000
- Velika baza kupaca min. 10.000, pa preko 1M
- Velika i srednja preduzeća
- Multinacionalne kompanije
- Startap-ovi
Naše ekspertize upakovane u jedinstvene pakete klijentima omogućavaju:
- Optimizaciju prodaje;
- Povećanu motivisanost u prodaji;
- Povećanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca;
- Smanjenje fluktuacije zaposlenih;
- Efikasnije i efektivnije reklamne kampanje;
- Efikasnije i efektivnije poruke javnosti;
- Precizno sagledavanje ciljnih grupa;
- Praćenje konkurencije i njihovih potrošača.
ljudi u Onlajn istraživačkoj bazi u Srbiji i regionu
uspešnost svih procena iskustva potršača kroz tajanstvene kupovine
saradnika u SEE regionu: kupaca, anketara, moderatora…
ocena klijenata za realnost na 1000+ procena godišnje
kako primeniti istraživanja u vašem poslovanju
Prijavite se za BESPLATNE konsultacije u trajanju od 30 minuta