Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

Prikaz kompanije

Kompanija je osnovana 2011. godine u Beogradu sa ciljem da domaćoj privredi ponudi najsavremenija marketing istraživačka rešenja sa optimalnim rokovima i odlično strukturiranim troškovima. Vreme je pokazalo da je takav pristup atraktivan, ne samo za domaće kompanije, nego i za strane multinacionalne kompanije i startapove u celoj Jugoistočnoj Evropi.

Svo to iskustvo smo pretočili u istraživačke pakete zasnovane na kvalikvant metodama. Godinama smo razvili, neskromno ćemo reći, najbolje sisteme za unapređenje iskustva u kupovini (CX) i najefikasniji uvid u želje, stavove i percepcije ljudi.

Raduje nas jer možemo eksplicitno da izmerimo ROI (povrat investicije) za naše klijente.

Naš tim čine inovativni i posvećeni ljudi. Specifično znanje se podrazumeva, ali mi uvek više cenimo profesionalizam i mladalačku energiju bez obzira na godine.

Intelligence vizija je – izvrsnost. Izvrsnost iskustva, usluga, proizvoda, odnosa i kampanja. Duhovnici kažu da čovek nije savršeno biće, ali je biće koje teži savršenstvu. Mi upravo težimo tome.  

 

Intelligence misija je da ”klijentima kroz profesionalna istraživanja obezbedimo istinite infromacije i realnu metriku. Ovo znanje pretačemo u konkrente projekte uz posebnu pažnju na međuljudske odnose i specifičnosti svakog pojedinačnog klijenta.”

Kakve karakteristike imaju naši klijenti

Najčešće naši klijenti imaju neku ili više od šest specifičnih karakteristika dole izlistanih. Svakako, čak i konkurenti na istom tržištu ima svoju posebnost i lični pečat, a ovo su samo okvirne karakteristike:

  • Veliki broj zaposlenih i saradnika min. 50, pa do preko 10.000
  • Veliki broj maloprodaja min. 20, pa do preko 1000
  • Velika baza kupaca min. 10.000, pa preko 1M
  • Velika i srednja preduzeća
  • Multinacionalne kompanije
  • Startap-ovi

Naše ekspertize upakovane u jedinstvene pakete klijentima omogućavaju:

  • Optimizaciju prodaje;
  • Povećanu motivisanost u prodaji;
  • Povećanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca;
  • Smanjenje fluktuacije zaposlenih;
  • Efikasnije i efektivnije reklamne kampanje;
  • Efikasnije i efektivnije poruke javnosti;
  • Precizno sagledavanje ciljnih grupa;
  • Praćenje konkurencije i njihovih potrošača.
0 +

ljudi u Onlajn istraživačkoj bazi u Srbiji i regionu

 
0 %+

uspešnost svih procena iskustva potršača kroz tajanstvene kupovine

 

0

saradnika u SEE regionu: kupaca, anketara, moderatora…

 

0 /5

ocena klijenata za realnost na 1000+ procena godišnje

kako primeniti istraživanja u vašem poslovanju

Prijavite se za BESPLATNE konsultacije u trajanju od 30 minuta