Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Приказ компаније

Компанија је основана 2011. године у Београду са циљем да домаћој привреди понуди најсавременија маркетинг истраживачка решења са оптималним роковима и одлично структурираним трошковима. Време је показало да је такав приступ атрактиван, не само за домаће компаније, него и за стране мултинационалне компаније и стартапове у целој Југоисточној Европи.

Сво то искуство смо преточили у истраживачке пакете засноване на кваликвант методама. Годинама смо развили, нескромно ћемо рећи, најбоље системе за унапређење искуства у куповини (CX) и најефикаснији увид у жеље, ставове и перцепције људи.

Радује нас јер можемо експлицитно да измеримо ROI (поврат инвестиције) за наше клијенте.

Наш тим чине иновативни и посвећени људи. Специфично знање се подразумева, али ми увек више ценимо професионализам и младалачку енергију без обзира на године.

Intelligence визија је – изврсност. Изврсност искуства, услуга, производа, односа и кампања. Духовници кажу да човек није савршено биће, али је биће које тежи савршенству. Ми управо тежимо томе.  

 

Intelligence мисија је да ”клијентима кроз професионална истраживања обезбедимо истините инфромације и реалну метрику. Ово знање претачемо у конкренте пројекте уз посебну пажњу на међуљудске односе и специфичности сваког појединачног клијента.”

Какве карактеристике имају наши клијенти

Најчешће наши клијенти имају неку или више од шест специфичних карактеристика доле излистаних. Свакако, чак и конкуренти на истом тржишту има своју посебност и лични печат, а ово су само оквирне карактеристике:

  • Велики број запослених и сарадника мин. 50, па до преко 10.000
  • Велики број малопродаја мин. 20, па до преко 1000
  • Велика база купаца мин. 10.000, па преко 1М
  • Велика и средња предузећа
  • Мултинационалне компаније
  • Стартaп-ови

Наше експертизе упаковане у јединствене пакете клијентима омогућавају:

  • Оптимизацију продаје;
  • Повећану мотивисаност у продаји;
  • Повећање задовољства и лојалности купаца;
  • Смањење флуктуације запослених;
  • Ефикасније и ефективније рекламне кампање;
  • Ефикасније и ефективније поруке јавности;
  • Прецизно сагледавање циљних група;
  • Праћење конкуренције и њихових потрошача.
0 +

људи у Онлајн истраживачкој бази у Србији и региону

 
0 %+

успешност свих процена искуства потршача кроз тајанствене куповине

 

0

сарадника у SEE региону: купаца, анкетара, модератора…

 

0 /5

oцена клијената за реалност на 1000+ процена годишње

како применити истраживања у вашем пословању

Пријавите се за БЕСПЛАТНЕ консултације у трајању од 30 минута