Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Кампања Јагуара – Није сваки публицитет добар; За Forbes пише Миљан Премовић

У ери у којој се пажња потрошача мери секундама, брендови све чешће траже начине да искоче из шаблона. Али шта се деси када искоче из својих темеља?

Јагуар, некада синоним за британски луксуз, суштину перформанси и дизајнерску елеганцију, покушао је да редефинише сопствени идентитет кампањом “Copy Nothing”. Нови слоган, тон комуникације и визуелни језик потпуно су се удаљили од бренд наслеђа — и последице су брзо стигле.

Продаја у Европи пала је чак 97,5%, а бренд се суочио са подсмехом на мрежама и разочарањем лојалних купаца. У анализи објављеној у Forbes Србија, наш директор и оснивач објашњава зашто је „играње бренд кодом“ без ослонца у реалним перцепцијама публике изузетно ризично, те зашто аутентичност и континуитет остају неопходни у комуникацији сваког озбиљног бренда.

👉 Прочитајте цео чланак: Није сваки публицитет добар – Јагуар и кампања „Copy Nothing“

Прочитајте још