Srećan 8. mart!

Svim damama želimo da ih danas muškarci posebno obraduju!  Iskreno vam želimo: Srećan 8. mart!

Izjava direktora Miljana Premovića Politici o uticaju zemlje porekla na vrednost brenda

BEOGRAD/POLITIKA/03.02.2014 Oznaka „Made in Germany” je kao garancija kvaliteta i dalje širom sveta dobro poznata i cenjena, ali više nije dovoljna da na svetskom tržištu obezbedi dugoročni uspeh nemačkih proizvoda. Ovo je zaključak istraživanja koje je sprovela državna agencija za spoljnu trgovinu i marketing „Džermani trejd end invest”, a prenosi Beta.  Iako je ova oznaka … Više

5 stvari koje potrošači žele da čuju u 2014.

Hajde da započnemo 2014. godinu tako što ćemo raditi ono što nas čeka tokom cele godine – da učinimo naše kupce srećnim! Pomoć je ono što oni žele, ali kada oni to hoće i kad im je potrebna. Ne dopustite da vaše mušterije sami, bez vaše pomoći, tragaju za rešenjima svog problema. Budite tu i olakšajte … Više

Najzanimljiviji bilbordi

Ovo su prema našem mišljenju najzanimljiviji bilbordi. Lista nije sačinjena po efektnosti u postizanju marketing ili prodajnog cilja već po kreativnosti autora. Da li se i Vama dopadaju?  

Šta će se širom sveta kupovati i poklanjati za novogodišnje praznike?

Vreme je Novogodišnjih i Božićnih praznika, pa treba da se razmišlja šta će se kupovati, kome će se kupovati pokloni i gde će se slaviti. Međutim, i mi sami razmišljamo o tome šta će nam neko kupiti ili šta ćemo sebi kupiti. Ljudi širom sveta imaju iste „slatke muke“ kao i mi. Da li ste … Više

Analiza: Neslaganje među potrošačima i marketerima oko toga koje reklame su efektne!

Internet korisnicu u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) smatraju da su TV reklame efektivnije nego one u On-line prostoru! Iako su američki  marketeri duboko zakoračili u svet digitalnog oglašavanja, oni nisu napustili tradicionalne medije. TV i dalje ima najveći udeo u reklamiranju i taj procenat se ne smanjuje. Međutim, merenja On-line reklama pokazuju da je sigurnost … Više

Izvučeni dobitnici nagrade projekta NIS Sponzor Imidž 2013

U četvrtak 12. decembra 2013. godine izvukli smo nagradne vaučere za tri učesnika u istraživanju “NIS Sponzor imidž 2013” koje smo sproveli krajem novembra 2013. godine u 10 srpskih gradova. Intelligence doo se uvek trudi da nagradi sugrađane koji učestvuju u našim istraživanjima. Ovom prilikom poklon vaučere u iznose od 2.000 RSD su dobili: Ivana … Više

Video-prodavnica: Nova generacija maloprodajnih lanaca

Nedavna studija kompanije za vizuelne klasifikacije WeSEE otkriva da je 56% potrošača spremno da razmotri korišćenje onoga što se naziva shoppable video kako bi izvršili kupovinu direktno sa videa! Zanimljivo je da su muškarci zainteresovaniji za ovu uslugu od žena, 1 od 5 muškaraca bi kupovali na ovakav način. Ovi rezultati dolaze nakon veoma uspešne … Više

ANALIZA: KAKO I KADA MLADI VIDE SEBE U ULOZI RODITELJA

Nakon što mladi ljudi završe školovanje i zakorače u poslovni  svet, počinju sve ozbiljnije da razmišljaju o odgovornostima  odraslih ljudi, kao što su osnivanje porodice i podizanje dece. Natalitet je poslednje tri decenije u stalnom padu u preko 15 najrazvijenih zemalja. Kako bi istražio ideju roditeljstva, porodice i životne ispunjenosti u današnjem dinamičnom svetu,  ispitano … Više

Analiza: Top 10 potrošačkih trendova

U prošloj godini potrošači su morali da se nauče merama štednje jer se čini da ekonomska kriza nikako da prođe. Ipak, generalno posmatrano, potrošač zna da nije usamljen u ovom problemu i da može da se poveže sa ostalim potrošačima i osmisli trošenje svog budžeta na kreativan način. Naročito su atraktivna povezivanja preko omiljenih aplikacija … Više

Analiza: Voće i povrće novi put ka (marketing) sreći

Nedavna studija je pokazala da visok unos svežih proizvoda ne samo da je blagotvoran za fizičko zdravlje, već značajno doprinosi mentalnoj i emocionalnoj dobrobiti, nezavisno od drugih socioekonomskih faktora. Ovo je potencijalno veoma uzbudljivo otkriće u mnogim aspektima. Povećanje konzumiranja voća i povrća bi moglo da pomogne u smanjenju javne zdravstvene potrošnje, da da industriji … Više

Intelligence postao član najprestižnije svetske asocijacije za tržišna istražvanja ESOMAR

Od 2013. godine naša kompanija dobila je korporativno članstvo u najznačajnijoj i najvećoj svetskoj organizaciji za tržišna istraživanja – ESOMAR. ESOMAR okuplja kompanije i pojedince iz 130 zemalja sveta koji se bave istraživanjem tržišta na odgovoran i profesionalan način koristeći savremene i na tržištu proverene metode. Ovo članstvo je potvrda pouzdanosti našeg rada i energije … Više

Izvučeni dobitnici poklona koji su učestvovali u istraživanju “Superkartica jul 2013”

U petak 30. avgusta izvukli smo tri srećna dobitnika poklon vaučera u vrednosti od 2.000,00 RSD. Ispitanici koji su dobili poklon vaučere, učestvovali su u istraživanju “Superkartica jul 2013”. Radi se o kupcima NIS Petrol benziskih stanica i IDEA prodavnica jer ove dve kompanije učestvuju u zajedničkom programu lojalnosti Superkartica. Dobitinici svoje poklon vaučere mogu … Više

Intelligence deli poklon vaučere učesnicima u anketiranju

U periodu od 19. jula do 25 jula vršimo ispirivanje potrošača na benziskim stanicama NIS Petrol i IDEA prodavnicama u okviru projekta “Superkartica jul 2013”. Svaki učesnik ima mogućnost dobijanja poklon vaučera u vrednosi od 2.000,00 RSD koje može da iskoristi za kupovinu u prodavnicama širom Srbije. Anketiranje se vrši u Beogradu, Somboru, Subotici, Novom … Više

Rezultati istraživanja o podršci monarhije i reputaciji NJKV Aleksandra II

U Medija centru u Beogradu, 09. maja 2013. godine objavili smo rezultate istraživanja o podršci monarhije u Srbiji i reputaciji NJKV Aleksandra II Karađorđevića. Najznačajniji podatak je da 39,5% građana smatra da Srbija ponovo treba da postane Kraljevina, dok je protiv 32,3% njih. Prepoznatljivost NJKV Aleksandra II Karađorđevića je gotovo potpuna kod punoletnih građana Srbije … Više