Evropska regulativa o zaštiti podataka o ličnosti – GDPR i istraživanje tržišta

Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti, odnosno General Data Protection Regulation (GDPR) je uredba kojom Evrospki parlament, Savet i Evrospka komisija (EK) ojačavaju i objedinjuju zaštitu podataka o ličnoti u Evrposkoj uniji (EU). Takođe se bavi iznošenjem podataka o ličnosti izvan EU, što je jedinstveno u ovoj oblasti jer „pogađa” i države koje nisu … Više

Mystery day PRO2018 održan u Nišu

Profesionalni seminar „Mystery DayPRO“ namenjen iskusnim mystery shopper-ima održan je u subotu 14. aprila u Nišu. Intelligence d.o.o. je jedina mystery shopping kompanija koja održava ovakve vrste seminara u Srbiji i koja je ovlašćena da izdaje MSPA sertifikat. Učesnici su tokom seminara bili upoznati sa novim tendencijama u mystery shopping-u, realnim primerima iz prakse i imali su priliku da … Više

Istraživanje: Koji poklon za Novu 2018. biste želeli da dobijete od svojih bližnjih?

Naša kompanija Intelligence d.o.o. je umesto klasnične novogodišnje čestitke rešila da sa svima podeli informacije o tome šta naši sugrađani žele za poklon, kao i gde će dočekati Novu 2018. godinu. Istaživanje je rađeno na nacionalno reprezentativnom višestruko stratifikovanom uzorku od 1.200 ispitanika, a anketiranje je obavljeno licem u lice. Zanimljivih želja je bilo pregršt … Više

Istraživanje: Gde će građani Srbije dočekati Novu 2018. godinu

Jedno od glavnih pitanja u našoj novogodišnjoj anketi je bilo i “gde ćete dočekati Novu godinu”? Najveći broj naših sugrađana će Novu 2018. godinu provesti kod kuće (41%), a njih oko 9% će otići kod nekog u posetu. U restoranu ili kafiću će biti 17,7% građana, dok neodlučnih ima 12%. Na putovanje će otići tek 4,3%. … Više

Održan prvi Mystery DayPRO 2017

Naša kompanija je održala „Mystery DayPRO 2017“, prvi seminar ovakve vrste u Srbiji, u subotu, 21. oktobra u hotelu „88 Rooms” u Beogradu. Seminar je odobren od strane MSPA, najprestižnije asocijacije za mystery shopping i time smo ušli u njihov zvaničan kalendar događaja, na šta smo izuzeto ponosni. Učesnici seminara bili su naši saradnici iz … Više

Prvi Mystery Day u Srbiji

Mystery Day je događaj koji organizuju profesionalne kompanije u okviru MSPA (najznačajnija asocijacija za mystery shopping na svetu) grupe, a koji ima cilj da promoviše i unapređuje mystery shopping metodu i posao mystery shopper-a. Mystery Shopping predstavlja merenje kvaliteta usluge, performansi i iskustva obučenog i unapred pripremljenog potrošača. Naša kompanija organizuje dva događaja ovog tipa: … Više

First Mystery Day in Serbia

Mystery Day is an event organized by Intelligence, one of the professional companies within MSPA (the most respected global mystery shopping association), with the goal to promote and progress the mystery shopping method, and the work of mystery shoppers. Mystery Shopping represents a tool for measuring the quality of service, performance and experience of skilled … Više

Širenje mreže i ulaganje u Mystery shopper-e je neprekidan proces

Istraživačke kompanije obično regrutuju studente ili nezaposlene kao anketare, a one za koje ocene da mogu da odgovore zadatku biraju za supervizore ili tim-lidere. Anketari su, gledano iz ugla ljudi koji se time bave, sezonski i/ili privremeni poslovi dok se „ne nađe pravi posao”. To, međutim, ne bi smela da bude percepcija istraživačkih kompanija ni … Više

Stalni konkurs za tajanstvene kupce – mystery shoppere

O tajansvenom kupcu Tajanstveni kupac je u isto vreme i ozbiljna i zabavna aktivnost. Ako za nekoga važi pravilo “zaradite kupujući” onda je to za tajanstvenog kupca. Dobro se pripremite, odete u kupovinu, često zadržite to što ste kupili, napišete izveštaj o svom iskustvu i budete nagrađeni. To je to. Tajanstveni kupac je osoba koja … Više

Završena 18. godišnja MSPA Europe konferencija u Beogradu

Najznačajnija profesionalna konferencija u oblasti mystery shopping-a (tajanstvene kupovine), koja je trajala od 23. maja do 25. maja, uspešno je završena, oborivši rekrod po broju delegata. Cilj ovogodišnje konferencije bio je predstavljanje najnovijih rešenja iz oblasti tajanstvene kupovine, unapređenje metoda i softverskih rešenja kao i razvoj asocijacije MSPA. Naša kompanija je jedina stekla pravo učešća … Više

Beograd domaćin najveće profesionalne mystery shopping konferencije u Evropi – Pročitajte detalje

Od 23. do 25. maja 2017. u beogradskom hotelu Metropol održaće se najveće i najznačajnije okupljanje profesionalnih kompanija za mystery shopping istraživanja iz Evrope i korisnika ovih usluga iz čitavog sveta. Očekuje oko 250 predstavnika kompanija u rangu top menadžemnta, partnera ili vlasnika. Konferenciju organizuje asocijacija koja je vrhovni autoritet u oblasti mystery shopping-a – … Više

Izlaganje izvršnog direktora Miljana Premovića u Privrednoj komori Srbije na temu strateškog pristupa pozicioniranju nacionalnog brenda

U četvrtak 13. aprila 2017. godine na sastanku Udruženja za turizam Privredne komore Srbije, na poziv sekretarke Milice Čubrilo Filipović, izvršni direktor naše kompanije Miljan Premović govorio je o strateškom pristupu pozicioniranju nacionalnog brenda. Premović je izrazio zadovoljstvo što je dobio poziv da govori i istakao da važno što se ponovo pokreće tema pozicije imidža … Više

Srećan 8. mart!

Svim damama, u ime svih koji čine našu kompaniju, želim da nastave da doprinose razvoju svoje porodice, firme, grada, države… Bez ženske energije svet bi bio tužno mesto za život. — Miljan Premović, direktor i vlasnik Intelligence d.o.o. P.S. Našu kompaniju čini 83% žena.  

Intelligence d.o.o. u zvaničnom programu MSPA Godišnje konferencije o mystery shoppingu koja se održava prvi put u Beogradu

Generalni direktor Doming d.o.o. Nebojša Ilić (deo Romstal grupe koja posluje u šest zemalja Evrope i beleži obrt od 170 miliona evra) i Emilija Ivančajić, research executive Intelligence d.o.o. održaće predavanje na kojem će predstaviti studiju slučaja na temu otpora u organizaciji prilikom uvođenja metode tajanstvene kupovine. Intelligence d.o.o. je jedina kompanija iz Srbije koja … Više

Srećna Nova godina i Božićni praznici. Sve najbolje u 2017.

Svim našim klijentima, partnerima, saradnicima, tajanstvenim kupcima, anketarima i prijateljima želimo srećnu Novu godinu i Božićne praznike. Nama je 2016. bila uspešnija od 2015. koja je bila uspešnija od 2014. i tako unazad do 2011. Uvereni smo da će 2017. biti bolja od ove koja prolazi. Naš uspeh se ne meri samo u povećanju broja … Više