“TREBA NAM REALNA SLIKA KAKO IZGLEDA PRODAJA U RADNJI.”
Isksutvo potrošača se može meriti. Mystery Shopping Starter Pack je idealan za one koji tek uvode u merenje iskustva potroašač kroz tajanstvenu kupovinu.
“HOĆEMO DA ZNAMO DA LI ZAPOSLENI POŠTUJU PROCEDURE PRODAJE?”
Naš Experience Pack i Mystery Shopping Starter Pack su kreirani da daju odgovore iz prve ruke. Ove pakete klijenti najčešće biraju.
“PRODAJA NAM OPADA U NEKIM PRODAVNICAMA, A NE ZNAMO ZAŠTO.”
Ne dešava se samo Vama, a mi znamo kako da saznamo razloge. Za ovakve situacije klijenti najčešće biraju rešenje:
Microlocation scan
“HOĆEMO DA KRENEMO U SKUPU REKLAMNU KAMPANJU. KOJE REŠENJE ĆE KUPCI PREPOZNATI?"
Ali i da li će se kupcima to svideti?
Rešenja koja klijente čuvaju od ”bačenih para”, a direktorima merketinga otklanjaju glavobolje bolje od brufena su: Essential Pack i Design Research Pack
“MNOGO BUDŽETA POTROŠIMO NA ZAŠTITNO LICE. DA LI GA UOPŠTE PRIMEĆUJU KUPCI?
Design Research Pack u kombinaciji sa QualyQuant metodom je kreiran da ispita, preventivno deluje i unapredi sve što utiče na brend imidž (ličnost, dizajn bilborda, pakovanja…) Naši klijenti vole da znaju koliko sve to stvarno utiče na brend.
“KOLIKO ONLAJN REPUTACIJA I RECENZIJE UTIČU NA ODLAZAK KUPACA KOD KONKURENCIJE?”
Odavno je virtuelno postalo realno. Essential pack i onlajn istraživanja su sinergija koja daje najbolje rezultate kada odgovaramo na ova pitanja.
Krenimo zajedno od istraživanja do izuzetnosti
Putem istraživanja do izuzetnosti više od 10 godina
Prvi u Srbiji smo objavili nac. reprezentativno istraživanje obavljeno Online; Prva srpska kompanija sa pravom glasa/korporativnim članstvom u ESOMAR-u; Prvi u Srbiji organizovali događaj posvećen metrici iskustva potršača kroz metod tajanstvene kupovine; Stotine istraživačkih projekata u SEE regionu.
ljudi u onlajn istraživačkoj bazi u Srbiji i regionu
saradnika u SEE regionu: kupaca, anketara, moderatora…
uspešnost svih procena iskustva potršača kroz tajanstvene kupovine
Ocena klijenata za realnost na 1000+ procena godišnje
istraživački paketi
Experience pack
Povećava lojalnost kupaca, smanjuje fluktuaciju zaposlenih i povećava prodaju, na osnovu realne metrike.
Essential pack
Otkriva najvažnije o kupcu, imidžu i tržišnim udelima: Vaše prvo profesionalno istraživanje.
Mystery shopping starter pack
Šta se stvarno dešava na prodajnom mestu. Profesionalno uvođenje je od izuzetne važnosti za uspeh metode.
Microlocation scan
Kada je potrebno ispistati (novu) prodajnu lokaciju: da li je atraktivna ili zašto je specifična.
Design research pack
Za klijente koji žele potvrdu od kupaca pre nego što donesu odluku o ulaganju u kampanju ili u zaštitno lice.
Retail center pack
Za klijente koje grade i/ili upravljaju tržnim centrima i maloprodajnim parkovima. Kupci vs. zakupaci vs. investitori.
Hajde da razgovaramo o tome kako da PRIMENITE istražačke metode KOD VAS.
Prijavite se za BESPLATNE konsultacije u trajanju od 30 minuta
Čast nam je
FORTUNE 500
Direktno ili indirektno smo radili za kompanije iz FORTUNE 500, kao i sa najvećim srpskim kompanijama.
Reference i kapacitetiMSPA
MSPA je krovna asocijacija za tajanstvenu kupovinu. Prođite našu obuku i dobijte MSPA sertifikat.
višepreporuke
Posvećeni, profesionalni i ne opterećuju se suvišnim stvarima. Veoma sam zadoboljan saradnjom.
Goran Kovačević
Osnivač i suvlasnik Gomex-a
Laka saradnja i razumevanje tržišta. Složene stvari jednostavno ispričaju. Srdačna preporuka.
Kristijan Popović
GM Wolt Market Srbija
Miljan je (Intelligence GM) izuzetno posvećen, savestan i detaljan u svom poslu. Tople preporuke.
Prof. dr Vesna Damnjanović
Redovni profesor FON-a
Za NIS su radili složena istraživanja potrošača na vrhunskom nivou. Preporuka.
Daria Vorobjeva
Šef Marketinga, NIS Gazprom
Profesionalno i lako. Angažovali smo ih za tajanstvenu kupovinu, a dobili mnogo više od toga. Sve preporuke.
Milan Šakotić
CFO Ewe Comp
Brza i laka saradnja. Mnogo znače vaši izveštaji. Štede mnogo vremena, novca, ali i stresa.
Igor Armuš
Direktor DAS, Lukoil Srbija
Profesionalci. Samo reči hvale za saradnju, a znanje je na najvišem nivou.
Miroslav Pilić
Direktor ZBet / AdmiraL Bet-a
Izazov je spojiti tradicionalne i moderne istraživačke tehnike, ali za njih – nije. Sjajni su! Preporuka!
Kosta Andrić
suosnivač i GM ICTHub-a
Sve pohvale. Dali su veliki doprinos u razvoju mystery shoppinga u ovom delu Evrope. Izuzetna stručnost.