Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

 Trendovi u kanalima B2C komunikacije 2022/2023

Retko imamo prilike da vidimo bilo kakvo istraživanje koje je rađeno na uzorku od preko 153 milijardi bilo čega. Ovo istraživanje i analiza (Infobip) je upravo rađeno na toliko poslatih poruka preko različitih platformi.

Jasno je da kupci u poslednje vreme sve više žele (očekuju) brži protok informacija, komunikaciju 1 na 1 sa omiljenim brendovima kao i rešavanje problema u realnom vremenu. U skladu sa tim, ličniji pristup potrošačima, kao i korisnička podrška dostupna 24/7 su postale nešto što se podrazumeva.

Iako već neko vreme postoje AI chat-ovi, čini se da tek u poslednje vreme doživeli ekspanziju. Najnovija dostignuća u tehnologiji unapredile su aplikacije za razmenu poruka, što olakšava kupcima i brendovima da se što bolje povežu. Popularnost aplikacija koje služe za razmenu poruka su u ekspanziji; WhatsApp je u odnosu na 2021. godinu dostigao rast poslatih poruka od 80%.

Međutim, iako sve više kupaca bira da ćaska sa svojim omiljenim brendovima, tradicionalni kanali komunikacije i dalje igraju ključnu ulogu u komunikaciji sa kupcima – SMS ineterakcija koju brendovi koriste kako bi iskomunicirali sa potrošačima je u porastu od 75%, dok je komunikacija putem e-pošte u porastu od čak 91%.

Da su ovi trendovi slanja poruka u velikoj ekspanziji govore i sledeći brojevi:

  • 134% više WhatsApp interakcija u bankarstvu i finansijama
  • više interakcija putem e-pošte u maloprodaji i e-trgovini
  • Čak 1062% porast RCS (Rich Communication Services – SMS sa dodatnim mogućnostima nezavisnim od interneta) interakcije u okviru telekomunikacija
  • 428% više Messenger-a interakcija u transportu i logistici

 

Sa razvijanjem 5G i 6G mreža, kao i razvijanjem platformi koju Metaverzum (koncept trajnog, onlajn, 3D univerzuma koji kombinuje više različitih virtuelnih prostora) najavljuje, očekujemo da vidimo novi svet B2C (business to consumer) interakcije u narednih nekoliko godina.

B2C interakcija će u narednim godinama nastaviti svoj razvoj u domenu naših omiljenih kanala, aplikacija i platformi.

 

Trendovi u kanalima B2C komunikacije

Pročitajte još