Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Тајминг (за празнике) обликује бренд; За Forbes говори Миљан Премовић

🎯 Када оно што би требало да донесе радост – почне да иритира потрошаче, нешто није у реду са стратегијом бренда.

Ово је једно од кључних питања на које је одговарао наш оснивач, Миљан Премовић, у интервјуу за Forbes, један од најугледнијих светских пословних медија.

Тема разговора била је занимљива и актуелна: зашто новогодишњи украси и празничне кампање стижу већ у септембру и како тај феномен утиче на перцепцију бренда и искуство потрошача.

👉 Миљан је у интервјуу истакао три важне поуке за све који воде бизнис:

  • Правовременост је кључна ствар. Ако не разумете емоционалну динамику тржишта, ризикујете да изгубите поверење купаца.
  • Тајминг и контекст су једнако важни као и квалитет производа. Прерано пласирана порука може да изазове замор, а не узбуђење.
  • Customer Experience није само изглед продавнице, већ осећај који купац носи из сваког додира са брендом.

У времену када је конкуренција жестока, сваки детаљ комуникације гради или руши поверење. Зато је разумевање потрошачког понашања и правилно темпирање кампања пресудно за дугорочни успех.

📌 Цео интервју можете прочитати на Forbes сајту:
👉 [Линк ка чланку]

Прочитајте још