„У добру је лако добар бити, на муци се познају јунаци“, рече наш премудри Његош још средином 19. века. Како ли би он реаговао када би му неко тада рекао да ће важити и у свету бренд имиџа…
Заправо, све оно што је компанија радила у доба похвале за одличне резултате, било да је до просечне оцене на Гуглу или број срца на Инстаграм страници, види се када дође до кризе у којој је компанија увучена. Било да се ради о спољним или унутрашњим факторима (или и једним и другим).
Чак и пад продаје не мора да буде нека од карактеристика. Нпр. Nvidia није доживела пад продаје због неке кризе, већ само пад поверења и то је коштало 600 милијарди USD за један дан на берзи!!! 600.000.000.000 USD!!!
Снага бренда може да се види и у томе колико људи је спремно да “брани” бренд. Да му и даље верује и да буде његов “амбасадор”. Ако нема таквих – “џаба смо кречили”. Приход и добар резултат није много повезан са брендом стратегијом, али није поверења. Није важно да ли постоји или не постоји стратегија бренда.