„U dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci“, reče naš premudri Njegoš još sredinom 19. veka. Kako li bi on reagovao kada bi mu neko tada rekao da će važiti i u svetu brend imidža…
Zapravo, sve ono što je kompanija radila u doba pohvale za odlične rezultate, bilo da je do prosečne ocene na Guglu ili broj srca na Instagram stranici, vidi se kada dođe do krize u kojoj je kompanija uvučena. Bilo da se radi o spoljnim ili unutrašnjim faktorima (ili i jednim i drugim).
Čak i pad prodaje ne mora da bude neka od karakteristika. Npr. Nvidia nije doživela pad prodaje zbog neke krize, već samo pad poverenja i to je koštalo 600 milijardi USD za jedan dan na berzi!!! 600.000.000.000 USD!!!
Snaga brenda može da se vidi i u tome koliko ljudi je spremno da “brani” brend. Da mu i dalje veruje i da bude njegov “ambasador”. Ako nema takvih – “džaba smo krečili”. Prihod i dobar rezultat nije mnogo povezan sa brendom strategijom, ali nije poverenja. Nije važno da li postoji ili ne postoji strategija brenda.