Закажите састанак да откријемо која од наших експертиза највише одговара Вашим плановима за одрживи раст.
Experience pack
Тајна успешне продаје је – поновна продаја!
—
Скоро свако може да прода једном, али поново само они који познају своје купце. Искуство потрошача конвертујемо у метрику и презентујемо клијенту реалну слику са терена – одмах. Од метрике стварамо алате за унапређење продаје, оБуке, едукације, те смањујемо флукТуацију запослених.
Коме је намењен овај пакет
Ако имате велики број малопродајних јединица или великУ ОНЛИНЕ ПРОДАВНИЦУ – ово смо креирали за вас на основу искуства српских и интернационалних компанија из малопродајних сектора.
Реалне фотографије са терена
Мерљив поврат инвестиције (ROI)
Праћење свих процена 24/7
Извештај за сваки објекат
Унапређење резултата
Погодна е-Куповина и е-Пословање
Шта добијате овим пакетом
- Реална искуства потрошача клијента и мерење перформанси услуге;
- Креирање едукативних и тренинг материјала на месечном нивоу;
- Информациони систем за средњи менаџмент и сваки објекат 24-7;
- Укључивање и креирање мотивационог програма за запослене у продаји на бази искустава потрошача;
- Пакет Анализа ставова и искутва запослених;
- Пакет Праћење и поређење са конкуренцијом;
- Пакет Перцепције и бренд имиџ потрошача;
Више о пакету
Анкета има око 50 питања и састоји се из серије затворених питања и описног дела.
Нека од питања су:
- Да ли се нуди лојалти програм у објекту?
- Да ли се нуде додатни производи?
- Да ли продавци знају главне карактеристике најважнијих производа у понуди?
- Да ли продавац шаље купца код конкурената?
- Каква је атмосфера у објекту?
- Колико се чека код нас, а колико код конкурената?
- Колико запослени делују задовољно на послу?
Овај додатак пакету има једниствени алат којим подиже резултате на реалан начин.
Пажљиво, али ефективно и ефикасно. Комуникација са средњим нивоом менаџмента, менаџерима у објекту и запосленима у продаји даје изванредне ефекте код наших клијената, уколико је на основу реалних и лако доказивих информација са терена.
- Повећање продаје
- Повећање лојалности купца
- Смањење флуктуације запослених