Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

ОСТАНИМО У КОНТАКТУ

Закажите састанак да откријемо која од наших експертиза највише одговара Вашим плановима за одрживи раст.

Experience pack

Тајна успешне продаје је – поновна продаја! 

Скоро свако може да прода једном, али поново само они који познају своје купце. Искуство потрошача конвертујемо у метрику и презентујемо клијенту реалну слику са терена – одмах. Од метрике стварамо алате за унапређење продаје, оБуке, едукације, те смањујемо флукТуацију запослених.

Коме је намењен овај пакет

Ако имате велики број малопродајних јединица или великУ ОНЛИНЕ ПРОДАВНИЦУ – ово смо креирали за вас на основу искуства српских и интернационалних компанија из малопродајних сектора.

Реалне фотографије са терена
Мерљив поврат инвестиције (ROI)
Праћење свих процена 24/7

Извештај за сваки објекат

Унапређење резултата
Погодна е-Куповина и е-Пословање

Шта добијате овим пакетом

  • Реална искуства потрошача клијента и мерење перформанси услуге;
  • Креирање едукативних и тренинг материјала на месечном нивоу;
  • Информациони систем за средњи менаџмент и сваки објекат 24-7;
  • Укључивање и креирање мотивационог програма за запослене у продаји на бази искустава потрошача;
  • Пакет Анализа ставова и искутва запослених;
  • Пакет Праћење и поређење са конкуренцијом;
  • Пакет Перцепције и бренд имиџ потрошача;

Више о пакету

Анкета има око 50 питања и састоји се из серије затворених питања и описног дела. 

Нека од питања су: 

  • Да ли се нуди лојалти програм у објекту?
  • Да ли се нуде додатни производи?
  • Да ли продавци знају главне карактеристике најважнијих производа у понуди?
  • Да ли продавац шаље купца код конкурената?
  • Каква је атмосфера у објекту?
  • Колико се чека код нас, а колико код конкурената?
  • Колико запослени делују задовољно на послу?

Овај додатак пакету има једниствени алат којим подиже резултате на реалан начин.

Пажљиво, али ефективно и ефикасно. Комуникација са средњим нивоом менаџмента, менаџерима у објекту и запосленима у продаји даје изванредне ефекте код наших клијената, уколико је на основу реалних и лако доказивих информација са терена.

  1. Повећање продаје
  2. Повећање лојалности купца
  3. Смањење флуктуације запослених