Zakažite sastanak da otkrijemo koja od naših ekspertiza najviše odgovara Vašim planovima za održivi rast.
Experience pack
Tajna uspešne prodaje je – ponovna prodaja!
—
Skoro svako može da proda jednom, ali ponovo samo oni koji poznaju svoje kupce. Iskustvo potrošača konvertujemo u metriku i prezentujemo klijentu realnu sliku sa terena – odmah. Od metrike stvaramo alate za unapređenje prodaje, oBuke, edukacije, te smanjujemo flukTuaciju zaposlenih.
Kome je namenjen ovaj paket
Ako imate veliki broj maloprodajnih jedinica ili velikU ONLINE PRODAVNICU – ovo smo kreirali za vas na osnovu iskustva srpskih i internacionalnih kompanija iz maloprodajnih sektora.
Realne fotografije sa terena
Merljiv povrat investicije (ROI)
Praćenje svih procena 24/7
Izveštaj za svaki objekat
Unapređenje rezultata
Pogodna e-Kupovina i e-Poslovanje
Šta dobijate ovim paketom
- Realna iskustva potrošača klijenta i merenje performansi usluge;
- Kreiranje edukativnih i trening materijala na mesečnom nivou;
- Informacioni sistem za srednji menadžment i svaki objekat 24-7;
- Uključivanje i kreiranje motivacionog programa za zaposlene u prodaji na bazi iskustava potrošača;
- Paket Analiza stavova i iskutva zaposlenih;
- Paket Praćenje i poređenje sa konkurencijom;
- Paket Percepcije i brend imidž potrošača;
Više o paketu
Anketa ima oko 50 pitanja i sastoji se iz serije zatvorenih pitanja i opisnog dela.
Neka od pitanja su:
- Da li se nudi lojalti program u objektu?
- Da li se nude dodatni proizvodi?
- Da li prodavci znaju glavne karakteristike najvažnijih proizvoda u ponudi?
- Da li prodavac šalje kupca kod konkurenata?
- Kakva je atmosfera u objektu?
- Koliko se čeka kod nas, a koliko kod konkurenata?
- Koliko zaposleni deluju zadovoljno na poslu?
Ovaj dodatak paketu ima jednistveni alat kojim podiže rezultate na realan način.
Pažljivo, ali efektivno i efikasno. Komunikacija sa srednjim nivoom menadžmenta, menadžerima u objektu i zaposlenima u prodaji daje izvanredne efekte kod naših klijenata, ukoliko je na osnovu realnih i lako dokazivih informacija sa terena.
- Povećanje prodaje
- Povećanje lojalnosti kupca
- Smanjenje fluktuacije zaposlenih