Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

OSTANIMO U KONTAKTU

Zakažite sastanak da otkrijemo koja od naših ekspertiza najviše odgovara Vašim planovima za održivi rast.

Experience pack

Tajna uspešne prodaje je – ponovna prodaja! 

Skoro svako može da proda jednom, ali ponovo samo oni koji poznaju svoje kupce. Iskustvo potrošača konvertujemo u metriku i prezentujemo klijentu realnu sliku sa terena – odmah. Od metrike stvaramo alate za unapređenje prodaje, oBuke, edukacije, te smanjujemo flukTuaciju zaposlenih.

Kome je namenjen ovaj paket

Ako imate veliki broj maloprodajnih jedinica ili velikU ONLINE PRODAVNICU – ovo smo kreirali za vas na osnovu iskustva srpskih i internacionalnih kompanija iz maloprodajnih sektora.

Realne fotografije sa terena
Merljiv povrat investicije (ROI)
Praćenje svih procena 24/7

Izveštaj za svaki objekat

Unapređenje rezultata
Pogodna e-Kupovina i e-Poslovanje

Šta dobijate ovim paketom

  • Realna iskustva potrošača klijenta i merenje performansi usluge;
  • Kreiranje edukativnih i trening materijala na mesečnom nivou;
  • Informacioni sistem za srednji menadžment i svaki objekat 24-7;
  • Uključivanje i kreiranje motivacionog programa za zaposlene u prodaji na bazi iskustava potrošača;
  • Paket Analiza stavova i iskutva zaposlenih;
  • Paket Praćenje i poređenje sa konkurencijom;
  • Paket Percepcije i brend imidž potrošača;

Više o paketu

Anketa ima oko 50 pitanja i sastoji se iz serije zatvorenih pitanja i opisnog dela. 

Neka od pitanja su: 

  • Da li se nudi lojalti program u objektu?
  • Da li se nude dodatni proizvodi?
  • Da li prodavci znaju glavne karakteristike najvažnijih proizvoda u ponudi?
  • Da li prodavac šalje kupca kod konkurenata?
  • Kakva je atmosfera u objektu?
  • Koliko se čeka kod nas, a koliko kod konkurenata?
  • Koliko zaposleni deluju zadovoljno na poslu?

Ovaj dodatak paketu ima jednistveni alat kojim podiže rezultate na realan način.

Pažljivo, ali efektivno i efikasno. Komunikacija sa srednjim nivoom menadžmenta, menadžerima u objektu i zaposlenima u prodaji daje izvanredne efekte kod naših klijenata, ukoliko je na osnovu realnih i lako dokazivih informacija sa terena.

  1. Povećanje prodaje
  2. Povećanje lojalnosti kupca
  3. Smanjenje fluktuacije zaposlenih