U saradnji sa Privrednom Komorom Beograda (Privredna Komora Srbije) organizujemo seminar na temu Consumer Experience, Metrics and AI Tools 202
AGENDA:
10.30-11.00 Registracija učesnika
11.00-11.15 Uvodno obraćanje
11.15-12.00 Promene u navikama i iskustvu potrošača u 2025.godini
12.00-12.45 Studija slučaja iskustva potrošača u maloprodaji i kako se meri (Mystery Shopping)
12.45-13.00 Pauza uz osveženje
13.00-13.45 Korišćenje AI u istraživanjima
13.45-14.15 Pitanja i odgovori
Predavači: Miljan Premović, direktor i osnivač Intelligence Market Research iz Beograda
Biljana Petrović, menadžer velikih klijenata za Mystery shopping u Jugoistočnoj Evropi, Intelligence Market Research
Prisustvo potvrditi na e-mail adresu: lidija.mujacic@pks.rs najkasnije do 18. februara 2025. godine.