У сарадњи са Привредном Комором Београда (Привредна Комора Србије) организујемо семинар на тему Consumer Experience, Metrics and AI Tools 202
АГЕНДА:
10.30-11.00 Регистрација учесника
11.00-11.15 Уводно обраћање
11.15-12.00 Промене у навикама и искуству потрошача у 2025.години
12.00-12.45 Студија случаја искуства потрошача у малопродаји и како се мери (Mystery Shopping)
12.45-13.00 Пауза уз освежење
13.00-13.45 Коришћење AI у истраживањима
13.45-14.15 Питања и одговори
Предавачи: Миљан Премовић, директор и оснивач Intelligence Market Research из Београда
Биљана Петровић, менаџер великих клијената за Mystery shopping у Југоисточној Европи, Intelligence Market Research
Присуство потврдити на e-mail адресу: lidija.mujacic@pks.rs најкасније до 18. фебруара 2025. године.