8. maja 2025. naš direktor, stručnjak za marketing i iskustvo potrošača, Miljan Premović govorio je za Beogradsku hroniku Radio Televizije Srbije na temu korišćenja alata veštačke inteligencije
Upotreba se u najvećoj meri svodi na ”ChatGPT”, ”DeepSeek” i slične alate i koristi se kao neka vrsta alternative za ”Google” pretrage. Prednost je što na brz način može da se dođe do opštih znanja, vrlo često relevantnije nego na Guglu. Neostaci su što su to opšta znanja i za bilo kakvu ozbiljniju analizu ili istraživanje je potrebno predznanje.
Tema je bila i zabrinotost za sigurnost na tim platformama. Napomenuo sam jednu interesantnu statistuku, a to je da prema podacima iz 2024. Potrošači su istovremeno zabrinuti (81%) za sigurnost, a preko 60% njih pristaje na uslove korišćenja uvek kada dobiju to pitanje. Siguran sam da skoro niko ne čita uslove korišćenja, ali je zato važno da svoje poverenje za tako nešto dajemo samo proverenim portalima.
Takođe, savet od svih gostiju je da sve dostupne alate koristimo na umeren način, tj. da oni nama služe, a ne mi njima.
Možete pogledati celu emisiju, a gosti su pored Miljana Premovića, bili i Vladimir Milovanović i Mina Kojić.