8. маја 2025. наш директор, стручњак за маркетинг и искуство потрошача, Миљан Премовић говорио је за Београдску хронику Радио Телевизије Србије на тему коришћења алата вештачке интелигенције
Употреба се у највећој мери своди на ”ChatGPT”, ”DeepSeek” и сличне алате и користи се као нека врста алтернативе за ”Google” претраге. Предност је што на брз начин може да се дође до општих знања, врло често релевантније него на Гуглу. Неостаци су што су то општа знања и за било какву озбиљнију анализу или истраживање је потребно предзнање.
Тема је била и забринотост за сигурност на тим платформама. Напоменуо сам једну интересантну статистуку, а то је да према подацима из 2024. Потрошачи су истовремено забринути (81%) за сигурност, а преко 60% њих пристаје на услове коришћења увек када добију то питање. Сигуран сам да скоро нико не чита услове коришћења, али је зато важно да своје поверење за тако нешто дајемо само провереним порталима.
Такође, савет од свих гостију је да све доступне алате користимо на умерен начин, тј. да они нама служе, а не ми њима.
Можете погледати целу емисију, а гости су поред Миљана Премовића, били и Владимир Миловановић и Мина Којић.