Naš osnivač i generalni direktor Miljan Prmović je sa novinarom Milenkom Krišanom razgovarao o fenomenu koji je u svetu došao sa napitkom Bubble Tea. Naročito je zanimljiva strategija koju je ima kineska kompanija Mixue. Evo nekoliko utisaka:
U Kini je Mixue popularniji od Starbucks-a. Prodaje 10-15 puta više jedinica i ima 4-5 puta više prodajnih mesta. Ali iako 70% Kineza nikada nije ušlo u Starbucks on ostvaruje nešto više prihoda (kao premium brend).
Sama industrija ovog napitka vredi nekoliko milijardi dolara, a procenjuje se da ćemo samo prodaja u segmentu Bubble Tea za manje od 10 godina vredeti oko 8 milijardi USD globalno.
Za razliku od Dubai čokolade koja je postala viralna ali nije imala pripremljenu infrastrukturu za korporacijsko upravljanje brendom, Bubble Tea je viralnost spremno dočekao. Fotogeničnost (instagramičnost), puno raznih ukusa, kreativna pakovanja i teksture, dobra strategija cena i franšiza su razlog velikog uspeha Mixue.