Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

Miljan Premović uživo za RTS: Važnost recenzija na Internetu

Jedan poznati restoran brze hrane koji se nalazi u centru Londona je bio prinuđen da se zatvori (prema nezvaničkim informacijama) usled negativnih rencija. To je tema koje je zanimala ekipu novinara Radio televizije Srbije, te je ponovo kao svog sagovornika imala našeg direktora Miljana Premovića.

Gospodin Premović je objasnio značaj recenzija ali i ograničenja koja on ima. Npr., izneo je podataka da se svega oko 1% potrošača odlučuje da napiše recenziju, dok je veliki broj njih (između 80% i 90%) spreman da svoje negativno iskustvo podeli sa bližnjima.

”Marketing strategija i ciljane kampanje mogu da pomognu, ali moraju imati i osnovu”, napomenuo je Miljan Premović.

Uživo uključenje je bilo 20. feburara 2025. godine u emisiji Jutarnjeg programa.

Pročitajte još