Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

OSTANIMO U KONTAKTU

Zakažite sastanak da otkrijemo koja od naših ekspertiza najviše odgovara Vašim planovima za održivi rast.

Design Research Pack

Kreativna rešenja: da budu i lepa i korisna!

Ovaj paket demaskira nejasne reklamne poruke i marketing dizajn. 

Ali ne samo to. Testira rešenja koje razume/primećuje vaša ciljna javnost i analizira mogućnosti unapređenja već postojećeg dizajna ili marketing rešenja koja tek treba da se “izbace” u javnost.

Bilo da imate svoj PL (robnu marku), promotivno lice, bilborde po gradu, liflete ili magazine, skupe reklamne kampanje na TV-u, dizajn i sadržaj Instagram profila (ili drugih društvenih mreža)… 

Gde god da je potreban dizajn, ovaj paket će testirati kako ciljna grupa na njega reaguje.

Multimedijalni izveštaji testiranja
Izveštaj o ciljnim grupama
Izveštaj o zaštitnom licu – brend ambasadoru

Brz i merljiv povrat investicije

Pogodno za online prodavnice I e-Poslovanje
Executive Report

Šta dobijate ovim paketom

  • Utvrđivanje atraktivnosti već postojećih reklamnih rešenja koje su u upotrebi i poklapanja sa ciljnom grupom;
  • Profilisanje ciljne grupe klijenta i konkurencije;
  • Testiranje rešenja dizajna i poruke koja tek treba da postanu deo kampanje i odabir najboljih;
  • Poklapanje zaštitnog lica (javne ličnosti) sa brendom klijenta i utvrđivanje ko kome više doprinosi u kampanji.

Više o paketu

Paket je namenjen klijentima koji planiraju reklamne kampanje, za koje se odvajaju veliki budžeti, naročito onima koji angažuju zaštitna lica. Ne samo što štedi novac, već i zato što pomaže da se dopre do ciljne javnosti i identifikuje optimalan način kanala komunikacije.

Neke reklamne poruke su upućene kupcima konkurencije, a neke kupcima koji do sada nisu nikada kupovali. Ovaj paket istraživanja nam omogućava da prilagodimo poruke, dizajn i kanal komunikacije svima. Nije redak slučaj da kampanja sa zaštitnim licem odmaže kompaniji, tj. kampanja promoviše zaštitno lice samo za sebe bez povezanosti sa naručiocem. Takođe, kada se odabira brend ambasador, najbolje je to činiti sa informacijama koje dobijate iz ovog paketa.