Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

ОСТАНИМО У КОНТАКТУ

Закажите састанак да откријемо која од наших експертиза највише одговара Вашим плановима за одрживи раст.

Design Research Pack

Креативна решења: да буду и лепа и корисна!

Овај пакет демаскира нејасне рекламне поруке и маркетинг дизајн. 

Али не само то. Тестира решења које разуме/примећује ваша циљна јавност и анализира могућности унапређења већ постојећег дизајна или маркетинг решења која тек треба да се “избаце” у јавност.

Било да имате свој PL (робну марку), промотивно лице, билборде по граду, лифлете или магазине, скупе рекламне кампање на ТВ-у, дизајн и садржај Инстаграм профила (или других друштвених мрежа)… 

Где год да је потребан дизајн, овај пакет ће тестирати како циљна група на њега реагује.

Мултимедијални извештаји тестирања
Извештај о циљним групама
Извештај о заштитном лицу – бренд амбасадору

Брз и мерљив поврат инвестиције

Погодно за онлине продавнице И е-Пословање
Executive Report

Шта добијате овим пакетом

  • Утврђивање атрактивности већ постојећих рекламних решења које су у употреби и поклапања са циљном групом;
  • Профилисање циљне групе клијента и конкуренције;
  • Тестирање решења дизајна и поруке која тек треба да постану део кампање и одабир најбољих;
  • Поклапање заштитног лица (јавне личности) са брендом клијента и утврђивање ко коме више доприноси у кампањи.

Више о пакету

Пакет је намењен клијентима који планирају рекламне кампање, за које се одвајају велики буџети, нарочито онима који ангажују заштитна лица. Не само што штеди новац, већ и зато што помаже да се допре до циљне јавности и идентификује оптималан начин канала комуникације.

Неке рекламне поруке су упућене купцима конкуренције, а неке купцима који до сада нису никада куповали. Овај пакет истраживања нам омогућава да прилагодимо поруке, дизајн и канал комуникације свима. Није редак случај да кампања са заштитним лицем одмаже компанији, тј. кампања промовише заштитно лице само за себе без повезаности са наручиоцем. Такође, када се одабира бренд амбасадор, најбоље је то чинити са информацијама које добијате из овог пакета.