Istraživački paketi
Experience pack
Namenjeno klijentima koji žele da unapređuju uslugu na prodajnom mestu i podignu nivo iskustva koje ima i kupac i zaposleni kroz koncept Human Experience (ljudskog iskustva). Za one koji znaju da nije problem prodati jednom, već je cilj prodati ponovo i ponovo i ponovo.
Essential Pack
Paket za bolju pregovaračku poziciju, preciznu reklamnu strategiju i brze operativne promene. Klijentu se pruža realan i sveukupan uvid u ralnost kvaliteta usluge koji pružaju zakupci, imidž koji tržni centar ima i njegovo poređenje sa drugima sa aspekta kupca, ali i stanje opreme, čistoće i funkcionalnosti zajedničkih prostorija koje krajnji kupac koristi u TC-u klijenta.
Mystery shopping Starter Pack
Prvo skoči pa reci Mystery shop
—
Uspešno uvođenje “misteri šoping” rešenja za vašu kompaniju. To je ono što ovaj paket nudi.
Microlocation Scan
Potencijal mikrolokacije i okrivanje realnog stanja u ciljanom objektu.
—
Planirate otvaranje nove lokacije ili želite detaljnu proveru već postojeće lokacije zbog određenih izazova. Koga možete da očekujete u objektu ili zašto potrošači odlaze?
Design Research Pack
Kreativna rešenja: da budu i lepa i korisna!
—
Ovaj paket demaskira nejasne reklamne poruke i marketing dizajn. Ali ne samo to. Testira rešenja koje razume/primećuje vaša ciljna javnost i analizira mogućnosti unapređenja već dizajna ili marketing rešenja koja tek treba da se “izbace” u javnost.
Retail Center Pack
Paket za bolju pregovaračku poziciju, preciznu reklamnu strategiju i brze operativne promene. Klijentu se pruža realan i sveukupan uvid u ralnost kvaliteta usluge koji pružaju zakupci, imidž koji tržni centar ima i njegovo poređenje sa drugima sa aspekta kupca, ali i stanje opreme, čistoće i funkcionalnosti zajedničkih prostorija koje krajnji kupac koristi u TC-u klijenta.