Intelligence

Klijent Login

Za postojeće klijente

Mystery shopper Login

Za postojeće tajanstvene kupce

Obuka i edukacija

Za nove tajanstvene kupce

Hiperproduktivnost i odlaganje problema; Za Biznis.rs, Miljan Premović

Ugledni biznis magazin biznis.rs objavio je mišljenje Miljana Premovića, našeg direktora i osnivača (stručnjaka za marketing i iskustvo potrošača) na temu industrije produktivnosti i njenog uticaja na savremene potrošače.

U razgovoru je istakao nekoliko ključnih teza:

Tržište produktivnosti je prepoznalo prokrastinaciju ne kao manu, već kao signal potrebe za kontrolom i samopoboljšanjem. Umesto da je tretira kao problem, industrija je kreirala ekosistem alata i kurseva koji obećavaju transformaciju – često bez stvarnog rešenja.

Marketing produktivnosti sve više održava problem, umesto da ga rešava. Kampanje prodaju osećaj krivice i nade, a ne funkcionalnost. Primer je Duolingo, koji kroz gamifikaciju gradi naviku, ali ne garantuje rezultat.

Potrošači postaju svesni ciklusa samopoboljšanja. Mlađe generacije sve češće govore o fenomenu „productivity p*rn“ i okreću se minimalizmu i alatima koji nude jednostavnost, poput Focusmate.


Kako se industrija menja i šta to znači za brendove?

Pročitajte ceo članak u najnovijem biznis.rs magazinu i saznajte zašto je produktivnost postala stil života, a ne cilj.

 

 

Pročitajte još