Procenjuje se da će do kraja ove godine u SAD-u biti oko 116 miliona korisnika pametnih telefona kao i 55 miliona korisnika tablet uredjaja.
U mnogim slučajevima, vlasnici pametnih telefona i tableta koriste svoje uredjaje kao primarne za korišćenje Interneta i komunikaciju.
Junsko istrazivanje Prosper Mobile Insights-a ukazuje na to da postoje značajne ralzike između muškaraca i žena kada je reč o odabiru mobilnih telefona samo za određene svrhe. Najveće razlike se primećuju u upotrebi elektronske pošte, Facebook-a, internet kupovine i pretrazivnja, kao i značajne ralzike u korišćenju Twitter-a Pinterest-a.
Sudeći prema istraživanju, korisnice pametnih telefona i tablet uređaja će radije slati elektronsku poštu i koristiti društvene mreže, ostavljajući desktop ili laptop PC za druge stvari. Muškarci, sa druge strane, više koriste IM i internet bankarstvo isključivo preko mobilnih telefona.
Međutim, ove stvari izgleda da ne dovode do razilka u tome kako muškarci i žene dožviljavaju mobilno oglašavanje. Ispitanici iz obe grupe su pokazali slična interesovanja za oređene tipove mobilnih reklama, iako postoji veća verovatnoća da žene neće primetiti video, baner ili pop-up reklamu.
Skoro trećina žena je izjavila da bi ih zainteresovale šaljive reklame.
Takođe, procenjuje se da će američki oglašivači potrošiti ove godine 2,3 milijarde USD samo na mobilne reklame, a oko 40 milijardi na ukupno reklamiranje na Interntu – nadamo se da će vecina ovih reklama biti relevntna.