Истраживачки пакети
Experience pack
Намењено клијентима који желе да унапређују услугу на продајном месту и подигну ниво искуства које има и купац и запослени кроз концепт Human Experience (људског искуства). За оне који знају да није проблем продати једном, већ је циљ продати поново и поново и поново.
Essential Pack
Пакет за бољу преговарачку позицију, прецизну рекламну стратегију и брзе оперативне промене. Клијенту се пружа реалан и свеукупан увид у ралност квалитета услуге који пружају закупци, имиџ који тржни центар има и његово поређење са другима са аспекта купца, али и стање опреме, чистоће и функционалности заједничких просторија које крајњи купац користи у ТЦ-у клијента.
Mystery shopping Starter Pack
Прво скочи па реци Mystery shop
—
Успешно увођење “мистери шопинг” решења за вашу компанију. То је оно што овај пакет нуди.
Microlocation Scan
Потенцијал микролокације и окривање реалног стања у циљаном објекту.
—
Планирате отварање нове локације или желите детаљну проверу већ постојеће локације због одређених изазова. Кога можете да очекујете у објекту или зашто потрошачи одлазе?
Design Research Pack
Креативна решења: да буду и лепа и корисна!
—
Овај пакет демаскира нејасне рекламне поруке и маркетинг дизајн. Али не само то. Тестира решења које разуме/примећује ваша циљна јавност и анализира могућности унапређења већ дизајна или маркетинг решења која тек треба да се “избаце” у јавност.
Retail Center Pack
Пакет за бољу преговарачку позицију, прецизну рекламну стратегију и брзе оперативне промене. Клијенту се пружа реалан и свеукупан увид у ралност квалитета услуге који пружају закупци, имиџ који тржни центар има и његово поређење са другима са аспекта купца, али и стање опреме, чистоће и функционалности заједничких просторија које крајњи купац користи у ТЦ-у клијента.