Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

Хиперпродуктивност и одлагање проблема; За Biznis.rs, Миљан Премовић

Угледни бизнис магазин biznis.rs објавио је мишљење Миљана Премовића, нашег директора и оснивача (стручњака за маркетинг и искуство потрошача) на тему индустрије продуктивности и њеног утицаја на савремене потрошаче.

У разговору је истакао неколико кључних теза:

Тржиште продуктивности је препознало прокрастинацију не као ману, већ као сигнал потребе за контролом и самопобољшањем. Уместо да је третира као проблем, индустрија је креирала екосистем алата и курсева који обећавају трансформацију – често без стварног решења.

Маркетинг продуктивности све више одржава проблем, уместо да га решава. Кампање продају осећај кривице и наде, а не функционалност. Пример је Duolingo, који кроз гамификацију гради навику, али не гарантује резултат.

Потрошачи постају свесни циклуса самопобољшања. Млађе генерације све чешће говоре о феномену „productivity p*rn“ и окрећу се минимализму и алатима који нуде једноставност, попут Focusmate.


Како се индустрија мења и шта то значи за брендове?

Прочитајте цеo чланак у најновијем biznis.rs магазину и сазнајте зашто је продуктивност постала стил живота, а не циљ.

 

 

Прочитајте још