Net Happiness Score (NHS), tj. indeks sreće/zadovoljstva zaposlenih je doživeo veliku popularnost među vodećim brendovima u Evropi i Severnoj Americi.
One kompanije u Srbiji koje sprovode Net Promoter Score (NPS) na ispravan način, znaju koliko taj alat pomaže u praćenju stepena zadovoljstva i lojalnosti potrošača, ali i segmentaciji, komunikaciji sa ciljnim grupama i predviđanju povećanja/pada prihoda u narednih nekoliko meseci.
Pisali smo ranije o korelaciji između NPS-a i NHS-a. Ono na šta smo hteli da skrenemo pažnju je da je NHS sjajan alat za merenje uspeha human resoruce programa i detektovanja problema najviše među prodavcima.
Iako su obuke i edukacije iz oblasti prodajnih veština, komunikacije i slično veoma značajne, problemi sa kojima se suočava prodaja nekada nisu takve prirode, već sasvim obične – (među)ljudske. NHS, a naročito kada se sprovodi sa kompletnom mystery shopping metodom upravo detektuje, takve pojave.