Kompanije koje ne uspeju da na vreme razviju “m commerce” (kupovina preko mobilnog telefona ili “smart” uređaja) propustiće veliki potencijal koji ovakav način trgovine nudi, kaže izvršni direktor “Marketing Week-a”.
Marketari ne bi smeli da ignorišu istraživanje koje je objavio “Morgan Stanley” u kome se navode prognoze da će do 2014. trgovina preko mobilnih i smart uređaja premašiti trgovinu preko računara.
Potrošači su već naviknuti na kupovinu “on-line” i postaju sve više relaksirani i kada je u pitanju kupovina putem “m commerce” tehnologije.
Pre nekoliko nedelja je kompanija “BrandAlley” lansirala ovakvu vrstu tehnologije, a “Asos” i “John Lewis” su još krajem oktobra počeli sa trgovinom preko “smart” uređaja. Prema istraživanju do sada je 27% ljudi naručilo robu na ovaj način, a 50% njih kaže da će to učiniti narednih godinu dana. Ukupno 11% od 1200 ispitanika kaže da je kupilo turističku uslugu ili kartu preko telefona, dok je njih 7% kupilo nešto skuplju robu (npr. frižider i sl.)
Sledeće godine se očekuje rast prodaje za 132% za kupovine u supermarketima.