U Beogradu održana najveća B2B konferencija posvećana Mystery Shoppingu – MS Day Client 2018

Kategorija: Market vesti Intelligence

Najveća B2B konferencija, koju je najavio i beogradski Blic a podržala najznačajnija mystery shopping asocijacija sveta (MSPA), održana je 19. septembra 2018. godine u PC Ušće Tower.

Na konferenciji je učestvovalo više od 80 predstavnika najznačajnijih kompanija u Srbiji.

Konfereciju je otvorio Miljan Premović, osnivač i direktor kompanije Intelligence.

Prvi deo konferencije je bio posvećen istraživačkim modelima sa foksuom na mystery shopping, sistemima regrtutacije i motivacije mystery shoppera i modelima izveštavanja. O ovim temama su govorili Miljan Premović (direktor) i Biljana Petrović (projektni menadžer).

Drugi deo konferencije je bio namenjen profesionalcima koji se mystery shopping metodom bave na operativnom nivou – svaki dan. Cilj je bio rad na specifičnim scenarijima kako bi se najbolje prilagodili poslovanju organizacije.

Sve naše kolege ćemo blagovremeno informisati o sledećem događaju iz oblasti mystery shoppinga.

Galerija