Šta je to slogan i kako da razlikujemo dobre slogane od onih loših? Radio emisija Rečeno i prećutano na Radio Beograd 2 svakodnevno obrađuje različite društvene teme u cilju razotkrivanja onoga što je rečeno “između redova”.
Tema današnje emsijie jesu slogani sa kojima se susrećemo u svakodnevnom životu. Pisanje slogana može da bude mukotrpan proces. Nešto tako kratko zapravo iza sebe može da ima mesece i mesece rada, velike timove i posebnu kreativnost. Slogan treba da na pristupačan način prenese javnosti suštinu vaše ideje. Vaša misija, vizija, identitet, filozofija poslovanja, politički ciljevi, sve to treba da stane u jednu rečenicu.* Više o radio emisiji možete pročitati ovde.
Na temu šta razlikuje dobre od loših slogana, 21.12.2021. u 12h govoriće Miljan Premović, generalni direktor Intelligence d.o.o. i Nebojša Krivokuća, dramaturg i kreativni direktor agencije Communis.
Emisija se emituje na 97.6 Mhz
Autor emisije: Dušanka Petrović
*Preuzeto sa rts.rs