Оснивач и директор Миљан Премовић, стручњак за маркетинг истраживања и искуство потрошача, гостовао је у Јутарњем програму РТС-а, где је заједно са новинаром Владимиром Мијалевићем говорио о феномену који мења лице европског спорта – однос бизниса у спорту и спортског резултата.
🔍 Кључни налази из разговора:
1️⃣ Улагања ≠ трофеји
Клубови са огромним буџетима, попут ПСЖ-а и Манчестер Ситија, не освајају увек најважније титуле, док Реал Мадрид показује да велика улагања могу бити праћена и резултатима. Са друге стране, клубови као што су Севиља и Ајакс, са скромнијим средствима, имају континуитет у европским такмичењима. Закључак: улагања повећавају шансе, али не гарантују успех.
2️⃣ Навијачи не прихватају (све) компромисе
Тотенхем је добио велике инвестиције и изградио један од најмодернијих стадиона у Европи, али је навијачка подршка у паду. Без аутентичности и резултата, финансијска снага не значи лојалност. Ако се изгуби вредност бренда, улагања могу бити промашена.
3️⃣ Будућност спорта
Клубови који успеју да споје емоцију, перформансе и одрживу стратегију, биће лидери нове спортске економије. Спортски резултат остаје важан, али тржишни параметри све више обликују вредност.
📌 Захваљујемо се РТС-у на позиву, као и сјајним саговорницима – посебно Владимиру Мијалевићу и Марку Ивасу на професионалном и срдачном гостопримству.
Погледајте: