Закажите састанак да откријемо која од наших експертиза највише одговара Вашим плановима за одрживи раст.
Retail Center Pack
Пакет за бољу преговарачку позицију, прецизну рекламну стратегију и брзе оперативне промене. Клијенту се пружа реалан и свеукупан увид у реалност квалитета услуге који пружају закупци, имиџ који тржни центар има и његово поређење са другима са аспекта купца, али и стање опреме, чистоће и функционалности заједничких просторија које крајњи купац користи у ТЦ-у клијента.
Ипак, то није све јер за свеобухватни увид овај пакет предвиђа и истраживање задовољства услугом доносиоца одлука о закупу и ставове њихових менаџера који воде продавнице у ТЦ клијента.
Преговарачке препоруке
Препоруке за рекламне канале
Реалне слике са терена
Анализа искуства менаџера радње
Анализа ставова потрошача
Executive Report
Шта добијате овим пакетом
- Поређење квалитета услуге у радњама са репрезентативним ТЦ;
- Провера функционалности опреме и стања заједничких просторија;
- Перцепција и ставови просечног потрошача и поређење са друтим ТЦ;
- Приказ најбољих рекламних канала;
- Проблеми у раду и предности ТЦ клијента са аспекта store manager-a;
- Задовољство сарадњом доносиоца одлука о закупу са ТЦ клијента.
Више о пакету
Пакет се реализије квали-квант методом – синергија mystery shopping-a, дубинских интервјуа, теренских анкетирања и online истраживања.