Intelligence

Клијент Login

За постојеће клијенте

Mystery shopper Login

За постојеће тајанствене купце

Обука и едукација

За нове тајанствене купце

О поверењу и маркетинг стратегијама; За Радио Београд 1, Миљан Премовић

На таласима Радио Београда 1 настављена је дискусија о кампањи ProCredit банке на платформи Viber, али овога пута са акцентом на једну од најважнијих тема савременог пословања – поверење.

У разговору, Миљан Премовић је истакао да је поверење данас једна од највреднијих „монета“ у економији. У времену дигиталне комуникације, масовних информација и све чешћих злоупотреба, управо онај у кога потрошачи имају поверења има шансу да дода вредност и изгради дугорочне односе.

Преваре су постојале одувек, али се чини да је масовна злоупотреба поверења потрошача у XX и XXI веку посебно изражена. Зато је поверење постало кључни фактор конкурентности, а компаније које га граде имају предност која се не може лако надокнадити.

💎 Поверење није само реч – оно је основа сваког одрживог бренда.


Погледајте целу емисију и сазнајте зашто је поверење најважнија валута у данашњем пословању.
Линк


Хвала редакцији Радио Београда 1 на гостопримству и прилици да се отвори дијалог о теми која је од суштинског значаја за све учеснике на тржишту.

Прочитајте још